Skærme
Fijala 3554
Hvis i ikke har set det så har Electric ci~
Fra : Flemming

Dato : 14-06-03 23:11

BLACKVIEW 17" TFT SKÆRM

17" TFT skærm i lækkert slimline design. Markedets flotteste til
den skarpeste pris. Maks. opløsning 1280 x 1024 v/75 Hz.
A-klasse Samsung panel. Metalfod. TCO samt Energy Star godkendt.

til 2997 kr, fra på Onsdag
http://www.electriccity.dk/avis/avis_19.pdf

Mon ikke den skærm er rimelig fornuftig til spil, nu når det er Samsung der
levere panelerne ?

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 14-06-03 23:16

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.electriccity.dk/avis/avis_19.pdf
>
> Mon ikke den skærm er rimelig fornuftig til spil, nu når det er Samsung

Mhv
Torben Fr.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 06:08

Jeg synes også tilbudet ser rimelig spændende ud!

Men jeg synes ikke de giver specielt mange informationer om skærmen... Hvad
med fx. response time osv.? Er der en måde man kan finde disse informationer
på?

Esben

Fra : Flemming

Dato : 15-06-03 08:36

Esben Kolind Laustrup <esben(a)ezben.dk> wrote in message

> Jeg synes også tilbudet ser rimelig spændende ud!
>
> Men jeg synes ikke de giver specielt mange informationer om
> skærmen... Hvad med fx. response time osv.? Er der en måde man kan
> finde disse informationer på?

Jeg går sådan set ud fra at det er Samsung specs, og de plejer ikke at være
ringe.

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk