FEMLYSNING: soert Suzuki i Odense
Fra : Poul B-H

Dato : 14-06-03 13:58

Hvis du savner en Suzuki med sort kåbe og Suzuki skrevet forneden på kåben ,
uden bageste fodhvilere, så kører den rundt i Bøgeparken i Vollsmose lige nu
, med 2 arabere ombord

Poul B-H

Fra : Poul B-H

Dato : 14-06-03 14:00

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message
> [...]
, med røde fælge
> uden bageste fodhvilere, så kører den rundt i Bøgeparken i Vollsmose lige

Politiet melder optaget !

Fra : Gorgeous

Dato : 14-06-03 16:26

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message
> , med røde fælge
> nu

> Politiet melder optaget !

Ja... Hvorfor mon.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-03 17:20

> Ja... Hvorfor mon.

Jeg er så træt af at politiet aldrig gør noget ved de vigtige sager. Retten
til privat ejendom er jo grundlaget for vores samfund.. De er travlt
beskæftiget med at skrive bøder for latterlige og uvæsentlige forseelser i
stedet for at gøre noget ved de store ting. Der bliver ikke gjort noget, når
man bliver stukket med en sprøjte, sparket i hovedet og får stjålet noget,
men når man kører for stærkt, er de der med det samme. Da jeg kørte 45'er
for et par år siden blev jeg også standset fordi betjenten ville se mit
kørekort. Da jeg så viste ham det blev han sgu sur (skuffet?) fordi jeg rent
faktisk havde et!

Så fik jeg afløb i en ½ times tid

mvh. Jacob

Fra : Poul B-H

Dato : 14-06-03 20:14

Da jeg fik fat i dem havde de allerede fået 10 henvendelser om det samme, så
derfor var de måske optaget.

Poul B-H

Fra : Jacob Larsen

Dato : 14-06-03 22:01

> Da jeg fik fat i dem havde de allerede fået 10 henvendelser om det samme,

> derfor var de måske optaget.

Hehe ok. Jeg står dog stadig ved alt jeg har sagt

mvh. Jacob

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 14-06-03 22:03

Poul B-H wrote:
> Da jeg fik fat i dem havde de allerede fået 10 henvendelser om det
> samme, så derfor var de måske optaget.

Det er da rart at høre at folk reagerer
--
Venlig hilsen Rune