Træfffffffffff her og nu
Fra : Per Emborg

Dato : 14-06-03 11:44

Kære venner det er i denne Weekend vi holder træf og det siges at Bruce
Springsteen lige kommer forbi før han tager over i parken :(

Mon ikke lige han giver et par nummer :))

Se mere på

www.skanderborgmc.dk

X-Eleven
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-06-03 16:32

Håber i havde et godt træf. Men vi havde jo planlagt klubtur til Langeland.
Så vi må komme forbi en anden god gang.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 15-06-03 19:12

Per Emborg wrote:
> Kære venner det er i denne Weekend vi holder træf og det siges at
> Bruce Springsteen lige kommer forbi før han tager over i parken :(
>
> Mon ikke lige han giver et par nummer :))

Skulle hilse fra Bruce og sige at han desværre ikke havde tid til at komme
til Skanderborg. Havde 46.000 hungrende gæster der ikke ville vente længere
)

Håber I havde et godt træf. Fruen og jeg havde en KANON oplevelse i Parken
))

Allan Bojesen

Fra : Per Emborg

Dato : 15-06-03 19:49

Jov tak det gik meget fint og vi havde 5 der kom ud til os efter at de
havde været i Parken , det må man da sige at det er frisk , og nu er jeg hel
sikker på at det må være disse nylon telte man får ondt i hovedet af fordi
hver gang man har sovet i et sådan så ååååååååååå

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-06-03 14:40

Per Emborg wrote:

> [...]
> er jeg hel sikker på at det må være disse nylon telte man får ondt i
> hovedet af fordi hver gang man har sovet i et sådan så ååååååååååå

LOL

--
Tony

Fra : Armand

Dato : 16-06-03 23:07

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> LOL

Nej, nej!
Jeg har forsket en del i sagen og fundet ud af at det er læder-allergi -
Hovedpinen indfinder sig hver gang jeg vågner op med støvlerne på!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-06-03 00:02

Armand wrote:

> Jeg har forsket en del i sagen og fundet ud af at det er
> læder-allergi - Hovedpinen indfinder sig hver gang jeg vågner op med
> støvlerne på!

GRILL!

--
Tony