Andet multimedie
bentjuul 3670
print i Photoshop 6,0
Fra : Allan

Dato : 14-06-03 10:01

hej gruppe

hvordan får man Photoshop til at printe 3 stk. 10X15 ud på et stykke papir

Allan

Fra : Anders Ravn

Dato : 14-06-03 12:03

"Allan" <aa@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> hej gruppe
>
> hvordan får man Photoshop til at printe 3 stk. 10X15 ud på et stykke papir

Der er en funktion i PS hvor man skulle kunne gøre det, men bare ikke 3 stk
i 10x15.

Men når det kun er 3 stk, så lav et blankt billede i A4-størrelse, kopier
indholdet af dit 10x15 billede og sæt dem ind på A4-arket...

2 øverst, og 1 i bunden - roteret 90 grader...

/Anders

Fra : Madsen

Dato : 14-06-03 12:18

Anders Ravn skrev:

> Der er en funktion i PS hvor man skulle kunne gøre det, men bare
> ikke 3 stk i 10x15.

Man kan selv lave sine egne ark med de ønskede mål i form af ganske
almindelige *.txt-filer til funktionen 'Billedpakke' eller 'Picture
Package', som formentlig er den funktion du tænker på, eller?

Se evt.:
<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=Xns92BEEED9E6462copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk&lr=&hl=da>

Photoshop 6 kan dog mig bekendt ikke indsætte 3 forskellige billeder
på et ark vha. funktionen 'Billedpakke'. Photoshop 7 kan.

Madsen.

Fra : Allan

Dato : 17-06-03 20:41

Tak for svarene