Outlook 2002 blokerer for .exe filer " HJÆ~
Fra : Dr.T

Dato : 14-06-03 09:00

Hej Igen

Har set under tidligere, men den side( vist din) der henvises til er
lukket. Har outlook 2002
Mvh Dr.T

Fra : Madsen

Dato : 14-06-03 12:50

Dr.T skrev:

> Har set under tidligere, men den side( vist din) der henvises til er
> lukket. Har outlook 2002

Nu hedder jeg godt nok ikke Knud, men har du læst:
<http://support.microsoft.com/?kbid=290497> ?

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-06-03 14:43

"Dr.T" <Bos@hotmail.com> skrev :

>Har set under tidligere, men den side( vist din) der henvises til er
>lukket. Har outlook 2002

Så laver du jo bare selv filen i notepad.

Kopier dette ind

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="zip;exe;rar;html"

Du kan se hvad den tillader og du kan selv tilføje/fjerne andre,
gem den med et eller andet med filtypen reg og klikker på den.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-06-03 14:45

"Dr.T" <Bos@hotmail.com> skrev :

>Har set under tidligere, men den side( vist din) der henvises til er
>lukket. Har outlook 2002

Iøvrigt virker http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=214, da
stadig, det er det samme bare på en anden måde.
Det er ikke min side.
--
Knud

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-06-03 14:52

"Dr.T" wrote:

> Har set under tidligere, men den side( vist din) der henvises til er
> lukket. Har outlook 2002

Gør jer selv en tjeneste,
omdøb den fil du vil sende til noget andet xxx.min eller lign,
og så omdøber din modtager den til exe.

Ellers leger i med ilden.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen