BT og Win98
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 14-06-03 07:15

Hej

Jeg kan se, at der til de fleste USB BT enheder kun er drivere til Win
98SE og opefter. Egner Win98 sig ikke til at håndtere BT?

Og vil det så være bedre at købe en IR?

M.v.h
Niels

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 14-06-03 20:48

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg kan se, at der til de fleste USB BT enheder kun er drivere til Win
> 98SE og opefter. Egner Win98 sig ikke til at håndtere BT?

Jeg prøver lige en omformulering:

Understøtter Win 98 Bluetooth?

M.v.h
Niels

Fra : Dennis Enøe

Dato : 15-06-03 04:08

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote in message

> Jeg prøver lige en omformulering:
>
> Understøtter Win 98 Bluetooth?

Nej

Faktisk skal du op i win xp før det officielt er helt understøttet
men ved 98SE er der nogle muligheder for at benytte BT

Dennis