E-Mail
webnoob 5265
[Hamster] 441 435 Duplicate.
Fra : Madsen

Dato : 13-06-03 23:35

Hej,

Jeg har godt nok spurgt om det tidligere i gruppen hvor det ikke
lykkedes at komme nærmere problemet, men sidenhen har jeg opdaget at
den fejl oftest sker hvis jeg i Xnews bestemmer mig for at gemme et
par indlæg eller tre i udbakken og så sende dem på een gang til
Hamster. Kan det være fordi at KorrNews ikke kan følge med hvis man
sender to eller flere indlæg efter den på een gang? Hvis det er
tilfældet, kan man så på en eller anden måde sørge for at KorrNews
får mere tid til at behandle et indlæg i inden det ryger videre til
Hamsters News.ud?

Det mest irriterende er at det altid er det indlæg som ikke har
været igennem KorrNews der ryger ud. Det indlæg KorrNews har ændret
lidt på i headeren er altid det der ryger ind i News.fejl i Hamster
med meldingen '441 435 Duplicate'.

Madsen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-06-03 00:27

Madsen, du skrev:

> Kan det være fordi at KorrNews ikke kan følge med hvis man
> sender to eller flere indlæg efter den på een gang?

Det tvivler jeg på, her behandler den hundredvis af indlæg uden
problemer.

Behandel udgående news, har du da flueben ved ' vent til program er
afsluttet.

--
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 14-06-03 00:34

Henrik K Hansen skrev:

> Det tvivler jeg på, her behandler den hundredvis af indlæg uden
> problemer.

Også på een gang? Altså at du f.eks. sender 2 eller flere indlæg fra
din newsreader på een gang?

> Behandel udgående news, har du da flueben ved ' vent til program er
> afsluttet.

Nej, men det har jeg sat nu, for det skal der jo nok helst være.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 14-06-03 01:03

Henrik K Hansen skrev:

> Ja, og da jeg har erstattet Morver med KorrNews, ville det være
> uheldigt hvis den ikke kunne nå at kontrollere og eventuelt ændre i
> alle indgående news artikler.

Det er der jo noget om.

[Vent til program er afsluttet]

> Det burde løse dit problem.

Jeg krydser fingre. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 14-06-03 23:18

Henrik K Hansen skrev:

> Det burde løse dit problem.

Det tyder sgu på at det har løst problemet Henrik. Det er ikke så
ringe endda. :)

Madsen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-06-03 12:46

Madsen, du skrev:

> Kan man mon overføre skumbananer til sådan en konto?

Ja.

--
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 15-06-03 00:51

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-06-03 00:39

Madsen, du skrev:

> [...]

alle indgående news artikler.

> Nej, men det har jeg sat nu, for det skal der jo nok helst være.

Min KorrNews indkommende news def
http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/min_Incomming_NNTP_def.txt

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-06-03 00:42

Madsen, du skrev:

> [...]
> ringe endda. :)

Godt nok, jeg sender dig mit paypal kontonummer.

No script, no fun.