Hvordan ser man om ens 3210 er "locked" ?
Fra : F.Larsen

Dato : 13-06-03 23:03

Hvordan ser man om ens 3210 er "locked" ?

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Janus Olsen

Dato : 13-06-03 23:02

F.Larsen wrote:
> Hvordan ser man om ens 3210 er "locked" ?
Sætter et simkort fra en anden udbyder i .
MVH Janus Olsen
--
http://www.basicelectronics.dk
Når service er en selvfølge

Fra : F.Larsen

Dato : 13-06-03 23:10

"Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message

> Sætter et simkort fra en anden udbyder i .

Jeg vil godt teste det inden jeg sætter mig i udgifter !

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Janus Olsen

Dato : 14-06-03 00:05

F.Larsen wrote:
> "Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message

> Jeg vil godt teste det inden jeg sætter mig i udgifter !
Hej
Du må da kende nogen der har en mobiltelefon hvor du lige må låne et kort
fra??, selvfølgelig et kort der ikke er fra samme udbyder som den du bruger?
Ellers kan du også se det med et datakabel, men det kræver lige så mange
tryk med musen som det gør at låse den op når du alligevel har den til
computeren. Dette er de eneste muligheder! medmindre du har
originalemballagen, der står nogengange om den er låst, men ikke hvis den
ikke er. Hvis du tester med et andet kort, og du f.eks.har TDC, skal det
testes med et kort hvor udbyderen ikke bruger TDC's net, da der i visse
tilfælde låses til nettet, og ikke til udbyderen. Derfor kan den selvom den
virker med telmore ikke bruges med sonofon, hvis dette er tilfældet.
MVH Janus Olsen

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 14-06-03 08:34

On Sat, 14 Jun 2003 01:04:43 +0200, "Janus Olsen"
> [...]

>tilfælde låses til nettet, og ikke til udbyderen. Derfor kan den selvom den
>virker med telmore ikke bruges med sonofon, hvis dette er tilfældet.

D.v.s. at man kan skifte fra TDC til Telmore, uden at man behøver at
få telefonen låst op?
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 14-06-03 10:29

"Lars J. Helbo" wrote:

> D.v.s. at man kan skifte fra TDC til Telmore, uden at man behøver at
> få telefonen låst op?

ja
mv/th

Fra : Z

Dato : 22-06-03 17:38

MAN KAN IKKE SKIFTE FRA TDC TIL TELMORE -> men det gælder kun tdc´s ny
unlockede telefoner da de er unlockede til udbyderen og ikke nettet men det
gælder kun de ny unlockede....men er det så en ny Nokia så kig forbi på
www.gratisunlock.dk det gjorde jeg selv!!!

Søren

Fra : DirectX

Dato : 23-06-03 23:01

Sikke en gang ævl !!

Hvis en telefon er unlocked kan den bruges til alle net
du må mene locked telefoner ??

Mvh
C@ss

PS. gratisunlock.dk kan kun bruges til nye DCT4 telefoner, ikke gamle DCT3
som en Nokia 3210 er

Fra : F.Larsen

Dato : 02-07-03 22:08

"DirectX" <stendrup@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> C@ss
>
> PS. gratisunlock.dk kan kun bruges til nye DCT4 telefoner, ikke gamle

Jeg havde jo håbet at der var en enklere måde at se om telefonen var locked
(f.eks. *#xxxx#*)
Software versionen er iøvrigt:

v 03.10
17-06-99
NSE - 8/9

Jeg vil prøve at få udleveret koden af sonofon. Er det muligt selv om man
ikke har opsagt sit abb. endnu ? Sonofon har jo forhøjet abb. prisen
væsenligt 25->45 Kr/md så jeg overvejer kraftigt at skifte til telmore.

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/