anmelelse via anmeldelse.politi.dk
Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 13-06-03 22:36

Hej
jeg har anmeldt noget på anmeldelse.politi.dk

Når den er afsendt får man en svar mail, som skal sendes tilbage, uden at
have pillet ved den.

Men hvordan foregår dette?
Skal bare trykke reply og så sende den?
Eller skal man slette RE: overskriftenher
og > der er i mail rubrikken?

nogen der har prøvet det?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 13-06-03 22:54

"Casper H - OldTrafford.dk" <webmaster@oldtrafford.dk> writes:

> jeg har anmeldt noget på anmeldelse.politi.dk
>
> Når den er afsendt får man en svar mail, som skal sendes tilbage, uden at
> [...]

Hvis deres system er bare nogenlunde fornuftigt, så skulle det være
nok.

> Eller skal man slette RE: overskriftenher
> og > der er i mail rubrikken?

Pil så lidt som muligt.

> nogen der har prøvet det?

Dog ikke. Jeg antager blot at den der har lavet systemet ikke er helt
idiot. :)

/L

Fra : Peter M

Dato : 13-06-03 23:04

Casper H - OldTrafford.dk wrote:
> [...]
>
> Men hvordan foregår dette?
> Skal bare trykke reply og så sende den?
> Eller skal man slette RE: overskriftenher

Hej Casper
Jeg har selv lige prøvet det fo nylig, og jeg pillede ikke ved noget, og 2
dage efter fik jeg en mail retur der bekræftede at de havde fået anmeldelsen
Det var virkelig posetivt at de har tid til at skrive tilbage da jeg følte
at det hele virkede som at de tager det alvordeligt og ikke bare at ens
anmeldelse bliver smidt over i en stor stak
så når det sker på den måde vil jeg også en anden gang bruge den mulighed

Mvh
Peter M

--
Ved Reply til mig fjern
"FJERN DETTE" i min e-mail adresse.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 14-06-03 21:32

"Peter M" <lpm"FJERN DETTE"@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, jeg har også. Det er et fornuftigt system. Du skal lave en reply og slet
ikke pille ved noget og det mener jeg også at der står i mailen du får
tilsendt. Det er som nævnt for ikke at spilde tid på 15-årige skoledrenge
der f.eks. syntes det er sjovt at lave anmeldelser fra bibliotekernes
computere osv.

> [...]
> anmeldelse bliver smidt over i en stor stak
> så når det sker på den måde vil jeg også en anden gang bruge den mulighed

Og jeg er 100% enig. Det er skide-godt og jeg fik lynhurtigt efter få timer
et standard-svar tilbage som jeg lavede en reply på og jeg uddybede mine
synspunkter. Dagen efter blev jeg så ringet op af en vildt flink politi-mand
som gav mig nogle gode råd og forbrugeroplysninger + vi fik en god
fyldestgørende snak om tingene. Det er hvad jeg kalder service at de også
har tid til at snakke om tingene og så får man endda svar så hurtigt
efter......... (thumbs up)..

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 17:56

On Sat, 14 Jun 2003 22:31:57 +0200, "Martin Jorgensen"
<megafedt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fyldestgørende snak om tingene. Det er hvad jeg kalder service at de også
>har tid til at snakke om tingene og så får man endda svar så hurtigt

jamen det var også min erfaring - men det e rjo også rart nok for dem
at de har alt matrialet liggene klart ..... det er sgu da smart !

Mv.
Bo M Mogensen
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-06-03 00:02

On Fri, 13 Jun 2003 23:36:06 +0200, "Casper H - OldTrafford.dk"
<webmaster@oldtrafford.dk> wrote:

> [...]
>
>Men hvordan foregår dette?
>Skal bare trykke reply og så sende den?
>Eller skal man slette RE: overskriftenher

Øhh ja og du for sikkert en bekræftigelse på modtagelsen ...
om de gør yderliger kom an på hvor meget kød der på den - men ja den
jeg sendte derfik jeg så en mail fra ham der havde med det at gøre
....at han vile støtte mig i det og starte en efterforskning / bygge en
sag ..... jeg skulle så ringe til ham på det på det tlf nr inden for
det og det tidspunkt - men så craede min hd og jeg havde ikke fået
gemt hans mail - ja så kom jeg fra det og kom til en eller anden form
for rigemelig gensidig forståelse med ham jeg havde anmeldt .

Mv.
Bo M Mogensen

--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : Christian

Dato : 14-06-03 08:35

> [...]
<webmaster@oldtrafford.dk> wrote:

>Når den er afsendt får man en svar mail, som skal sendes tilbage, uden at

Ja.

Formålet er alene at rydde ud i alle de anonyme anmeldelser med
falske emailadresser.

At indholdet skal være uændret er for at kunne skelne mellem et
rigtigt svar og en fejl (MAILERDAEMON).

Så om der er RE: eller SV: etc i mailen gør ikke det store.

/Christian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-06-03 17:38

On Sat, 14 Jun 2003 09:34:51 +0200, Christian <christian@fabel.dk>
wrote:

> Ja.
>
> Formålet er alene at rydde ud i alle de anonyme anmeldelser med
>falske emailadresser.

ahh så skal man fanme da også være idiot og sende en fake anmeldese
til poltiets it afdeling :)))
men ok hvis der er nogen der ik kender til idden med ip adresser så

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 14-06-03 19:15

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message news:3c956be9d5ad9ec4d13d49cea33634ad@free.teranews.com...

> ahh så skal man fanme da også være idiot og sende en fake anmeldese
> til poltiets it afdeling :)))
> men ok hvis der er nogen der ik kender til idden med ip adresser så

Anonym proxy evt? - Men nu er vi jo så OT i jura gruppen.

Fut: dk.edb.netvaerk

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 17:54

On Sat, 14 Jun 2003 20:14:32 +0200, "Stig Meyer Jensen"
<stig@mine_3_initialer.dk> wrote:

>Anonym proxy evt? - Men nu er vi jo så OT i jura gruppen.

ja det kan så godt være for nogen af dem som spam pt fanme ...ireteren

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 17-06-03 09:20

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> vinduer, ringe på port- eller dørklokke eller foretage lignende
> handlinger, der er egnet til at forstyrre beboerne."

Hmmm.. så er det godt politiet ikke har set mig i nogen af mine
ungdomsbranderter :D

.... og er ping så også ulovligt - det kunne jo risikere at vække en
personlig firewall :D

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : MaRk

Dato : 14-06-03 21:56

> ahh så skal man fanme da også være idiot og sende en fake anmeldese
> til poltiets it afdeling :)))
> men ok hvis der er nogen der ik kender til idden med ip adresser så

Ja, eller side på skolen eller bibloteket, netcafe eller lign :)