racercyklers forgaffel
Fra : Christian Knudsen

Dato : 13-06-03 22:19

Hej NG

Da jeg så Moto GP her i weekenden lagde jeg mærke til at ved deres forgaffel
ikke kun er et ben der går op på hver side af hjulet. Hvad er det for
noget???
Jeg har lagt et billede af den nye suzuki racer i binear, hvor det også
tydeligt kan ses...

mvmch
christian
fuck den må være skæg sådan en fætter ~140kg og +200 hk...... uha.... Det
er nok godt den ikke kan komme på plader....

Fra : Morten Juel

Dato : 13-06-03 22:32

> Da jeg så Moto GP her i weekenden lagde jeg mærke til at ved deres
forgaffel
> ikke kun er et ben der går op på hver side af hjulet. Hvad er det for
> noget???

er det ikke et olie resuvar ??

Morten --- http://StarChild.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Rune Larsen

Dato : 14-06-03 18:04

Christian Knudsen wrote:

> Hej NG
>
> Da jeg så Moto GP her i weekenden lagde jeg mærke til at ved deres
> forgaffel ikke kun er et ben der går op på hver side af hjulet. Hvad er
> det for noget???

Positions-sensor til dataloggeren som måler forgaflens sammentrykning. De
fleste teams kører med datalogger-systemer fra det tyske firma 2D. De har
en hjemmeside hvor du kan se det hele, men jeg kan ikke lige URL'en i
hovedet.

/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-06-03 21:51