Kabel mellem Bærbar og T65 (GPRS) ?
Fra : Andrew

Dato : 13-06-03 19:25

Hejsa

Jeg skal bruge min Ericsson T65 til at gå på nettet med via min blærbare og
et GPRS abonnement, men hvad er det for et kabel jeg skal have der passer
til en T65'er og kunne jeg ikke få en venlig sjæl til at linke til en e-shop
eller også fysisk butik som har et sådant kabel.

1000 tak !

Mvh Anders

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-06-03 21:46

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> til en T65'er og kunne jeg ikke få en venlig sjæl til at linke til en e-shop
> eller også fysisk butik som har et sådant kabel.

Hvis du har nemt til at komme til Malmø, kan jeg anbefale nedenstående som kan
købes hos Clas Ohlson. De anførte priser er i SEK (svenske kroner):

Datakabel med programvara "Phone manager" (ej original) Installera
programmet, anslut datakabeln till din PC. Nu kan du enkelt byta loggo eller
ringsignal i din telefon. Du ritar/komponerar själv med hjälp av programmet
eller importerar från internet. Det går snabbare att skicka SMS och redigera
telefonboken då du slipper trycka på telefonens små knappar. Gör en back-up
på ditt SIM-kort som säkerhet om telefonen skulle gå sönder eller om du
skulle bli av med den. Mjukvaran är på Engelska och levereras på CD. Vissa
telefonmodeller stöder ej alla funktioner, se din bruksanvisning. Passar
följande telefoner.Ericsson T20, T28, T29, T39, T65,T300, R310, R320, R520,
A2618, T68 har Art.nr:32-3539 (Serielt) och kostar 198,00 st.

Datakabel med programvara "Phone manager" USB Som ovanstående men med
USB-anslutning. Snabbare överföring av information, internet access och
laddningsfunktion.Art.nr:32-4750 (USB) passar tillEricsson R320, R520, T39, T65,
T68, T300 och kostar 299,00.

Jeg vil nok anbefale dig USB-udgaven, da jeg selv ofte har problemer med at få
serielt tilsluttede enheder til at fungere.

Har også set et Hama USB-kabel til ovenstående telefoner hos Merlin, og på et
tidspunkt også et originalt Ericsson USB-kabel i en TDC-butik. Begge til kr.
499,-.

Claus