hvis man nu vil hænge sin elskede hvordan
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-06-03 19:34

undgår man så at de omkommer ved det .... ja det lyder lidt kryptisk
.......... men jeg er ved at tegne på en sm dimmer hvor hmm...jo mere
man spreder benne jo mindre bliver man kvalt om halsen og vice versa
.... ja det er sådan noget med nogen snorre håndjern og nogen koste
skafte .... lidt for omstændigt at forklare her .

men jeg mener man kan få sådan en sikring på en galge så man ikke
bliver hængt altså med døden til følge ??

tænkte lidt på at fore nogen tennins bolde også lægge den på
indersiden af et hunde halsbånd ?

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 13-06-03 19:27

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:

> [...]
>......... men jeg er ved at tegne på en sm
>dimmer hvor hmm...jo mere
>man spreder benne jo mindre bliver man kvalt

Så Bo nu tror jeg du bliver nødt til at finde på nogle andre sm
lege :) Det der bliver vist for farligt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-06-03 20:31

On 13 Jun 2003 18:27:07 GMT, andropov@ofir.dk wrote:

>Så Bo nu tror jeg du bliver nødt til at finde på nogle andre sm
>lege :) Det der bliver vist for farligt.

jamen det er jo også det jeg speulere mig gul og grøn i hovedet over
..... men jeg ved man kan få sådan nogen sikringer der b.la bliver
brugt til rock koncerter alice cooper ....

menjeg siger dig den er død fræk jo mere den der ligger i det spreder
bennen jo mindre bliver de kvalt jo mere de prøver at samle dem samles
lyk(ø?)ken ...
den kan selvføligt reguleres og man kan også bare lade være emd at
tage halsbåndet på også spænde den på over kroppen ..

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 14-06-03 07:55

andropov@ofir.dk wrote:

> Så Bo nu tror jeg du bliver nødt til at finde på nogle andre sm
> lege :) Det der bliver vist for farligt.

Herre Gud! Det er da bare så uskyldigt, han plejer at tænde
ild til dem *GGG*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-06-03 16:58

On Sat, 14 Jun 2003 08:55:26 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Herre Gud! Det er da bare så uskyldigt, han plejer at tænde
>ild til dem *GGG*

hende :)

Mv.
Bo MM

Fra : Per Moreau

Dato : 14-06-03 11:19

<andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Så Bo nu tror jeg du bliver nødt til at finde på nogle andre sm
> lege :) Det der bliver vist for farligt.

Ja der vil jeg også mene at du er ved at bevæge dig ud på et skråplan.
Glem hellere det der igen, selv ikke engang en prof domina gør
dette da det er alt for farligt.
Hold dig hellere til "standard" S/M hvor at denne type tortur der kan
have døden til følge ikke indgår.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-06-03 20:30

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4dd74e2ab3e6c327686bf74b966562e4@free.teranews.com...

> men jeg mener man kan få sådan en sikring på en galge så man ikke
> bliver hængt altså med døden til følge ??

Jeg ved ikke så meget om galgers indretning, at jeg kan udtale mig om,
hvorvidt der findes en sådan sikkerhedsanordning.

Mit personligt gæt er, at den letteste konstruktion vil kræve et godt
kendskab til fysikkens faldlove og styrken af det reb, der tænkes anvendt.
Måske kan man anskaffe noget reb, der vil knække, når det bliver for stramt,
eller man kan hænge det lige så lavt, at det ikke kan stramme helt til om
halsen, før "ofret" rammer jorden eller et andet maksimum.

Måske kan dk.videnskab hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-06-03 22:41

On Fri, 13 Jun 2003 21:29:58 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>eller man kan hænge det lige så lavt, at det ikke kan stramme helt til om
>halsen, før "ofret" rammer jorden eller et andet maksimum.

klart .. men vedkomne skal jo ikke op og hænge det er sådan et spænde
system - hvor man jhar ja en kæp med 2 huller i også 2 hunde halsbånde
der låser lårene så de ikke kan samles og tilsvaren med hænderne der
går så snore i mellem op til et halsbånd..... når man så syner ned i
bennen så strammer den om halsen , imens den der er i det ligger på
ryggen - jeg ved ikke om du kan se det for dig ...

>Måske kan dk.videnskab hjælpe dig.

jeg kan da prøve men jeg vil lige ha lavet en tegning af dte først ...
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 14-06-03 08:23

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> bennen så strammer den om halsen , imens den der er i det ligger på
> ryggen - jeg ved ikke om du kan se det for dig ...

OK Bo! Du anskaffer dig et dressur-hundehalsbånd med pigge.

Det virker på den måde, at når du strammer til, kan det max
klemme så og så meget og du kan vælge om du vil vende
piggene indad eller udad, hvis du vender dem indad, vil
piggene samle halsens skind i nogle hudfolder og knibe
forbandet hårdt og medføre en smuk perlerække af blå, gule
og grønne mærker flerte dage efter.

Halsbåndet er af stål og med led der kan tages af, så du kan
regulere det, så det passer om halsen på damen, der hvor
enderne slutter, er de samlet med en kæde som en perlekrans,
når du trækker i denne kæde, strammes halsbåndet til, men
kun så meget som du har forudbestemt, ved at fjerne nogle
led fra pigdelen, ved at bruge et sådan halsbånd, sikre du,
at du kan bevare din elskede i live mange år frem over og
det vil kvæle mere eller mindre alt efter om hun samler eller
spreder benene ud fra de premisser du ellers konstruere
systemet efter, måske skal du købe 2 stks, så det evt kan
forlænges, hvis hendes hals er kraftigere end en sheferhunds
hals
Husk lige på, at det ikke kun er ved aflukning af luftrøret,
du kan tage livet af hende, 30 sekunders aflukning af
hendes haspulsårer, medføre tab af bevidsthed, hjerneskader
og endelig død efter mindre end 4 minutter

Derfor, vær opmærksom på hendes læber og negle, der først
ændre farve på grund af kvælning, de bliver cyanotiske, dvs.
lettere blåfarvet.

Vil du bruge et reb, må du slå en knude på rebet, på den side
af løkken der vender ind mod hendes hals, så det ikke
kan stramme mere end forudbestemt.

Ergo, du laver et øje på rebet, måler ud hvor meget rebet
må stramme og slår en kraftig knude, der ikke kan komme
gennem øjet på rebet og fører så den lange ende gennem
øjet og forbinder det med den anordning der skal bestemme
om hun kvæles eller ej. Du skal være 100% sikker på, at
knuden ikke kan glide ved hendes desperate forsøg på at
kæmpe sig fri af halløjet.

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-06-03 17:02

On Sat, 14 Jun 2003 09:23:22 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>piggene samle halsens skind i nogle hudfolder og knibe
>forbandet hårdt og medføre en smuk perlerække af blå, gule

klart det er sgu da sådan et jeg skal ha også hvis man tar en hals
klud på under så ....skulle mærkener også være til at overskue ?

du har well ikke et link ?

>Derfor, vær opmærksom på hendes læber og negle, der først
>ændre farve på grund af kvælning, de bliver cyanotiske, dvs.
>lettere blåfarvet.

vi må have Ami listet med til en fest - vi kan garenteret godt liste
hende til en demo opvisning
vi skal bare ha sprut nok på hende !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 16-06-03 02:13

Bo M Mogensen wrote:

> klart det er sgu da sådan et jeg skal ha også hvis man tar en hals
> klud på under så ....skulle mærkener også være til at overskue ?
>
> du har well ikke et link ?

Du kan købe et sådan halsbånd i Kvickly brugsen, ellers
hos en dyrehandler medartikler til hunde og katte

Man kan også få halsbånd i læder/nylon, der virker på samme
måde, men dem kan du ikke regulerer, da du jo ikke kan fjerne
eller indsætte nye led, som de af stål, jeg skal se om jeg stadig
har mit gamle pighalsbånd, de er jo nærmest blevet forbudt i
dagens hundedressur, da man i stedet for lyst og leg-indlæring,
dresserede med smerte og tvang i gamle dage ( 15-20 år siden)
når det gjaldt stædige og "ulydige" hunde der ikke ville lystre.

http://www.amigos.dk/html/hunde.html

Kan du se hvordan det ser ud

> vi må have Ami listet med til en fest - vi kan garanteret godt liste
> hende til en demo opvisning
> vi skal bare ha sprut nok på hende !

Ja det dildo-party blev jo ret vellykket *GGG*
Men tror du Ami vil lade sig bruge som prøveklud for kvælningsførsøg?

Jeg tror det næppe, men skulle der være nogle kvinder der vil være
forsøgs masochister, vil jeg da godt eksperimentere med åndedræts-
kontrol med dem *GGG* ( Jeg har jo en vis erfaring med at vurdere
om folk får ilt nok )

Forresten: På Grønland var det en yndet selskabsleg, at folk ved
festlige lejligheder hængte hinanden op i hyttens bjælker og skar dem
ned når de havde mistet bevidstheden, det skulle give nogle aller-
helvedes gode hallucinationer i sonolent fasen ( lige før bevidstløshed
indtræder)

MVH
Henning

Er det slanke-opskrifter du søger så kig i: news:alt.sex.snuff.cannibalism
( Ikke altid for sarte sjæle)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 12:38

On Mon, 16 Jun 2003 03:12:53 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Du kan købe et sådan halsbånd i Kvickly brugsen, ellers
>hos en dyrehandler medartikler til hunde og katte

kvicky lyder som stedet ... med miy overtræk på 3000 her midt i
måneden :(((( ...ja jeg ku ikke lige stå for noget nyt overvågnings
grej der ku filme i MØRKE :))

> [...]
>dresserede med smerte og tvang i gamle dage ( 15-20 år siden)
>når det gjaldt stædige og "ulydige" hunde der ikke ville lystre.

HMMM .... ja nu mener jeg jo ikke der findes dårlige hunde men kun
dårlige hunde ejer ....men man skla sgu da ku regulere noget der kan
kværke for helevd hvis hunden løber væk og hænger fast i noget ?

>http://www.amigos.dk/html/hunde.html

nahh ???

>Kan du se hvordan det ser ud

??

>Ja det dildo-party blev jo ret vellykket *GGG*
>Men tror du Ami vil lade sig bruge som prøveklud for kvælningsførsøg?

ja ja der skal bare ildvand nok på hende havde der ikke været kamera
dækning så var hun gledet ned over den monster dildo !!!

jaee ----hmmm......

> [...]
>ned når de havde mistet bevidstheden, det skulle give nogle aller-
>helvedes gode hallucinationer i sonolent fasen ( lige før bevidstløshed

kan godt huske dte fra folkeskole ikke lige på den måde men man satte
sig på hug og hypperventilerede også var der en der lyftede en op bag
fra ogås ja bevsimede man på den fedete måde stort hit til det vist
var en der døde af det ...

Mv.
Bo M mogensen

>MVH
>Henning
>
>Er det slanke-opskrifter du søger så kig i: news:alt.sex.snuff.cannibalism
>( Ikke altid for sarte sjæle)

Ohh jeg tror lig ejeg skal ha kaffe først....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-06-03 11:36

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45b5039ae998f574bd94007381bf4748@free.teranews.com...
> jeg ved ikke om du kan se det for dig ...

Nej, ikke rigtigt. Jeg tror dog stadig, meget afhænger af rebenes styrke
eller styrken af de knuder, der holder det hele sammen. Det kræver faktisk
ganske mange kræfter at kvæle nogen. Hvis du tør, kan du selv eksperimentere
med det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Peter Perlsø

Dato : 14-06-03 12:44

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote:

> [...]
> ... ja det er sådan noget med nogen snorre håndjern og nogen koste
> skafte .... lidt for omstændigt at forklare her .

Galger er babariske - brug Guillotine istedet!

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Livet er for kort til socialdemokrter.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-06-03 17:04

On Sat, 14 Jun 2003 13:43:34 +0200, peter@nospam.dk (Peter Perlsø)
wrote:

>Galger er babariske - brug Guillotine istedet!

ahh hvis du læser resten af tråeden vil du forstå den vil paste
meget dårligt ind i resten af idden ...den vil tage pointen jegved
alice altid lader sig hasl hugge ved koncert ....men det må være til
en anden go gang ...det minder mig om jeg aldrig har end sige
overvejet at gøre det med en der var død ???
detvar da i grunden sært ??

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 17-06-03 13:26

In article <4dd74e2ab3e6c327686bf74b966562e4@free.teranews.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> tænkte lidt på at fore nogen tennins bolde også lægge den på
> indersiden af et hunde halsbånd ?

Hæh, byg et Tower of Power i stedet - der går man højest dårlig bagefter
*G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-06-03 18:34

On Tue, 17 Jun 2003 14:26:18 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <4dd74e2ab3e6c327686bf74b966562e4@free.teranews.com>,
>chokmah@spamcop.net says...

>Hæh, byg et Tower of Power i stedet - der går man højest dårlig bagefter
>*G*

Nahh men sagen er løst - tror jeg er lige kommet fra Britta i sm
shoppen og hentet det sidste grej ..... nu for vi at se ... men jeg
skal nok have fat i sådan et halsbånd som henning snakkede om -
men dte slog mit at logisk så trækker det jo ned af og ikke sammen
hvilket giver luft omkring afdamæble og den forste del af halsen så
der må komme luft til ...billeder følger .... på en eller anden måde
....den enste model der godt nok har udvist interesse er Peter Juhl ..
men lad os nu se .... jeg er sikker på det bliver et hit !!

Mv.
Bo M Mogensen

--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller