Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop Bøger??
Fra : Yildizhan

Dato : 13-06-03 17:45

Hvor kan jeg på nettet købe Photoshop bøger??
Helst et land inden for EU

Min boghandler tager ca. 300,- for en Photoshop bog: -)

Så vidt jeg ved så skulle England være rimmelig billige mht bøger.

Fra : Susanne Petersen

Dato : 13-06-03 19:10

"Yildizhan" wrote...
> Hvor kan jeg på nettet købe Photoshop bøger??
> Helst et land inden for EU
>
> Min boghandler tager ca. 300,- for en Photoshop bog: -)
>
> Så vidt jeg ved så skulle England være rimmelig billige mht bøger.

http://www.amazon.co.uk

SP

--
- machines are nice people generally

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-06-03 21:12

On Fri, 13 Jun 2003 18:44:43 +0200, "Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk>
wrote:

>Hvor kan jeg på nettet købe Photoshop bøger??
>Helst et land inden for EU
>
>Min boghandler tager ca. 300,- for en Photoshop bog: -)
>
>Så vidt jeg ved så skulle England være rimmelig billige mht bøger.

Amazon sælger så meget til Danmark, at de skal opkræve dansk moms, men
whsmith gjorde ikke sidst jeg handlede hos dem.

http://www.whsmith.co.uk/

http://www.bookshop.co.uk

Kurt Brixen

Fra : RoJo

Dato : 13-06-03 21:53

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg på nettet købe Photoshop bøger??
> Helst et land inden for EU
>
> Min boghandler tager ca. 300,- for en Photoshop bog: -)
>
> Så vidt jeg ved så skulle England være rimmelig billige mht bøger.

Jeg har en du kan købe:

Adobe Photoshop 6.0 Classroom in a Book -
ISBN: 0-201-71016-1 (nypris = 479 kr.) for kr. 250,- +pp

God bog med masse øvelser og cd-rom.

Mvh
RoJo

Fra : Carlsen

Dato : 13-06-03 22:54

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message news:<bccv1c$pah$1@news.net.uni-c.dk>...

> Hvor kan jeg på nettet købe Photoshop bøger??
> Min boghandler tager ca. 300,- for en Photoshop bog: -)
> Så vidt jeg ved så skulle England være rimmelig billige mht bøger.

Hvis du er interesseret i den engelske udgave af "Classroom in a book"
for Photoshop ver. 7, så send mig en mail med din korrekte
mailadresse.

Fra : Felix

Dato : 17-06-03 00:50

On 13 Jun 2003 14:54:14 -0700, Carlsen wrote:

>Hvis du er interesseret i den engelske udgave af "Classroom in a book"
>for Photoshop ver. 7, så send mig en mail med din korrekte
>mailadresse.

Den får du ikke meget for. Tag et kig på
<http://xaliasx.host.sk/list.html> og du vil forstå hvorfor.

Men ellers findes der mange andre og bedre tilbud. Hvad du ønsker
afhænger af dit ambitionsniveau.

Jeg vil anbefale at låne bøgerne/hæfterne på biblo, og derefter
udvælge den eller dem man finder egnede, og så købe den/disse.
Det er -trods alt- billigt, set i forhold til din timeløn eller
hvad et kursus koster.

m. v. h.