Beocom 6000 og Beocom 2
Fra : LKZ

Dato : 13-06-03 17:23

Jeg har netop købt en Beocom 6000 inkl. base samt en Beocom 2 hvor der også
fulgte en base med. Ifølge sælgeren hos TDC skulle de kunne køre på samme
base og dermed dele telefonbog mv. Jeg kan ikke få Beocom 2´eren til at
koble sammen med 6000´eren. I 6000´erens manual fremgår det tydeligt hvordan
man kobler flere håndsæt på samme base, men det står der intet om i 2´erens
manual. Jeg har tilsluttet dem begge til telefonnettet men de kører ikke
sammen.

Hvad er der galt ?

Fra : Erik P.

Dato : 13-06-03 22:05

"LKZ" <invent@ofir.dk> wrote in message news:<bccto4$5f9$1@sunsite.dk>...
> [...]
> manual. Jeg har tilsluttet dem begge til telefonnettet men de kører ikke

Du har købt den første version af beocom 2 og den kan ikke kommunikere
med beocom 6000. Men bare rolig... Skriv div. typenumre præcist ned
som er på 6000èren(under base og batteridæksel )Aflever denne seddel
sammen med Beocom 2 incl lader hos din lokale B&O forhandler,
hvorefter han vil sende den til fabrikken for en opdatering. Dette
skulle være gratis, men du må dog forvente at forhandleren vil have et
ekspedionsgebyr( typisk en værkstedstime hos 2TAL)derefter vil der gå
ca 14 dage hvorefter der vil ligge en opdateret model klar til dig.
Husk at bede om at få en ny brugsanvisning, den koster ca 100 kr. men
er gratis hvis du henter den på B&O`s hjemmeside under
Services-Userguides-Beocom2. God fornøjelse med din nye telefon.

mvh Erik P

Fra : LKZ

Dato : 14-06-03 07:02

Tak for hjælpen