Æggehvide i drinks ?!
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-06-03 17:06

Jeg spurgte tidligere i dag om pernoddrinks, og fik dette glimrende link:
http://www.partynet.dk/partynet/hjemmefra.asp?indhold=drinkslist&kat=Pernod
hvor denne drink forefindes:
http://www.partynet.dk/partynet/hjemmefra.asp?indhold=drink&id=61 her skal
man tilsyneladende mixe cognac med pernod og æggehvide. Nogen der har prøvet
det med denne eller andre drinks. Giver det en 'stivere' konsistens eller
hvad er formålet?

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 21:16

On Fri, 13 Jun 2003 18:06:18 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>det med denne eller andre drinks. Giver det en 'stivere' konsistens eller

Ja, det giver en lidt cremet konsistens - som bliver tykkere jo
længere du ryster. Rystet for lidt bliver det bare lidt klamt og
slimet. Der finds mange forskelige drinks, hvor man bruger æggehvide.

KS