BikerBoyz film
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-06-03 15:05

Er der nogen der har set HELE filmen , BikerBoyz ? (www.bikerboyz.com)
Den skulle vistnok gå i biografer i nogle lande, men rygterne siger, at den
kommer direkte på DVD/VHS i Danmark?

Er der nogle der kender DVD-shops på nettet i EU, som har den? Jeg har
prøvet cd-wow, som jeg plejer at handle hos, men der er sq itte noget.

Tror filmen er rimelig najs, og god som lidt underholdning i vinterperioden
, når vi ikke selv kan komme ud og slå os løs på vejene !

--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Benz...

Dato : 13-06-03 14:59

prøv at kigge under indlæget Gostrider!

mvh benz R6

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 13-06-03 16:26

> [...]
vinterperioden
> , når vi ikke selv kan komme ud og slå os løs på vejene !

Filmen ligger på nettet i dvd-rip til fri afhentning (hvis du ved hvor du
skal lede )

Og det eneste der gør den lidt ok, er de fede custom-cykler der er med
(Hayabusa, ZX-12 osv...)
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian W.

Dato : 13-06-03 20:26

Peter Jakobsen wrote:
> [...]
> hvor du skal lede )
>
> Og det eneste der gør den lidt ok, er de fede custom-cykler der er med

Jeg ved det ikke ?? hvor. send mig lige et link please.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Ninja Rider

Dato : 14-06-03 00:29

Hejsa

> Og det eneste der gør den lidt ok, er de fede custom-cykler der er med
> (Hayabusa, ZX-12 osv...)

Der vaer nogle der tideligere snakkede om at de lå og kørte om kap, på
grusvej og sådan noget, og den var ret skuffende!

Tilgændgæld ser jeg frem til hvad TripleXtreme laver af kunster i 2 Fast
2 Furius.....

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26

Fra : GRISEN

Dato : 24-06-03 20:23

On Sat, 14 Jun 2003 01:29:14 +0200, Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark> wrote:

>Tilgændgæld ser jeg frem til hvad TripleXtreme laver af kunster i 2 Fast 2 Furius.....

Ja, det var sgu ikke meget.... 2 cykler trilede forbi på baghjulet i starten af filmen - det var det hele.

*
Jan

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 14-06-03 14:04

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
>
> Tror filmen er rimelig najs, og god som lidt underholdning i
> vinterperioden , når vi ikke selv kan komme ud og slå os løs på

Jeg har den som dvd-rip her på computeren, og den er absolut ikke en daddel
værd! Der er nogle fede maskiner med, men selve handlingen kunne de smække
bedre sammen nede i børnehaven... Dessuden er nogle af deres dyster lavet så
dårligt, at man med bare lidt forstand på motorcykler vil undre sig over, at
de skifter op og ned i gearne hele tiden, selvom de trækker mod hinanden ad
en lige strækning og i nogle tilfælde på grusveje med virkelig hæftige
ræsere!... Ret dårligt, sys jeg! :o/

--
Psycho Cowboy
Babygixxer