kan ikke se film med Gf2 MX400
Fra : Mig The Madsen

Dato : 13-06-03 14:16

Hejsa NG
jeg har et problem! jeg har kunnet se film på mit tv over tv-out men nu vil
den ikke. Jeg kan se alt andet men der hvor filmen skal være er der bare
sort. Det mærkelige er at jeg godt kan se filmen på min analog skærm.
Håber på hjelp.
Mvh Rune.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-06-03 20:36

> [...]
> den ikke. Jeg kan se alt andet men der hvor filmen skal være er der bare
> sort. Det mærkelige er at jeg godt kan se filmen på min analog skærm.

Egenskaber for skærm --> indstilling --> avanceret --> Gforce2.... -->
overlay farvekontrol.
Her vælger du "Enhed i fuld skærm" ->sekundær skærm

Jakob

Fra : Kenneth Bang

Dato : 14-06-03 20:46

Det er sku fantastisk med denne gruppe. Sad netop og bøvlede med mit nye
9500 Pro og havde samme problem med sorte bokse ved film.
Så tænker man, at der er så mange kloge hoveder i denne gruppe så jeg smider
sku lige et spørgsmål om hjælp ud, men før jeg nåede så langt så læste jeg
dette indlæg. Vupti så kører lortet perfekt.

Tusind tak.

Kenneth Bang

Fra : Mig The Madsen

Dato : 15-06-03 12:38