Svares aldrig af Falck&Co om fyring?
Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-03 14:03

Man flygter fra problemET med præstefyring

Man glor enøjet på _ord_ om at TRO PÅ GUD

Selvfølgelig må der være et slags intuitivt pointsystem hvor Kejsermagten
fyrer præster hvis de bedrager for millioner - hvad Fergo har lidt medansvar
i vedr budget-fortid - eller hvis man hjælper venner ind i landet trods
lovens bud, og til millionudgift - hvilket Bork er dømt for.

Præster der kaster skam på embedet fyres. Jeg mener at million-.udsugning
som Borks er langt mere kritisabelt end at forny forkyndelsen omkring
tro-på-gud-ordfacade

Og da fyring nu har været hovedemne for hundred indlæg, så bør det også veje
med GIDER MENIGHEDEN PRÆSTEN.
De fleste præster er grusomt upopulære at dømme efter kirkeopfyldning.

Det må formilde sagen for Grosbøll, at han er populær.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-06-03 14:14

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> Det må formilde sagen for Grosbøll, at han er populær.

Saddam Hussein, og Sovjets ledere, var også meget populære - i
titusindvis og mange flere hyldede dem ustandselig.

For en 60-70 år siden var der en mand i Europa der formåede at få
millioner til at hylde ham og blindt følge ham!

Popularitet er ingen garanti for sandhed, - og slet ikke sådan en
fredag eftermiddig lige før en hersens solbeskinnede
fællesarbejdsweekend står for døren, hvor BW har valgt at sidde ved
tastaturet i stedet for at få mere sol på sin
afrikanermuhamedanerfarvede woms.

Når du nu har den farve, burde du så egentlig ikke i oprigtig Z-ånd
smides uden for landets grænser til et usselt
muhamedanerkaninformeringsliv under en eller anden streng imam fra
afrikanerfarvede landområder?

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-06-03 16:14

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> Man flygter fra problemET med præstefyring
>
> Man glor enøjet på _ord_ om at TRO PÅ GUD

Ja da.

> [...]
>
> Præster der kaster skam på embedet fyres. Jeg mener at million-.udsugning
> som Borks er langt mere kritisabelt end at forny forkyndelsen omkring

Bork Hansen tror i en grad, så han føler sig etisk forpligtet til at hjælpe
folk på flugt fra borgerkrig og etniske udrensninger. Disse mennesker koster
mig bekendt netop ikke samfundet som sådan en krone, da der bruges
frivillige, privatindsamlede midler. De kan jo af gode grunde ikke modtage
sociale midler, når de er her illegalt. Så hvilke MILLIONER AF KRONER der
skulle være tale om at Bork Hansen "udsuger", er mig en stor, stor gåde...

Grosbøll tror derimod ikke på Gud. Og han ytrer sit mishag over at andre -
altså bekendende kristne - gør.

Så kort kan det stilles op. Hvem af disse to tjener så deres kristne
konfession - som de jo altså er ansat på - bedst?

Popularitetsprincippet kan stikkes skråt: Som du selv ynder at minde om, så
er det altså ikke kvantitet, der bestemmer kvalitet. Nok så mange idioter
kan sagtens tage fejl.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-03 17:18

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> [...]
> skulle være tale om at Bork Hansen "udsuger", er mig en stor, stor gåde...

I den korte tid hvor menneskesmuglerne holder de serbiske desertører "under
horden" betaler de deres mad og kælderlokale.
I de næste 60 år hænger skatteborgerne på milliondyr forsørgelse af disse
fupflygtninge.
Udlændingedirektoratet , altså demokratier& fællesskaber (der i modsætning
til Brok har sat sig ind i sagerne og har ekspertise), havde afgjort at de
ikke var på flugt, så meget som dem som Bork sparker ud i kulden, ved at der
nu ikke er penge til dem.

Falck er jager Grosbøll, sir at dette er OT her.
Men hvorfor svarer han så ikke på dk.politik?
Og hvorfor flygter I fra den allervigtigste fyringsgrund, at præster ikke
kan tiltrække menighed til højmesse, fordi de er uduelige?
Det er værre, men det vil ingen sætte i relation til de Grosbøll-bagateller,
der nok var Weekendavisens "forbedringer", ifl Berlingeren idag.

Hvilke præster kan Falck, APJ eller andre rose som virkelig gavnlige? og
hvorfor?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-06-03 18:14

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message

> Udlændingedirektoratet , altså demokratier& fællesskaber (der i modsætning
> til Brok har sat sig ind i sagerne og har ekspertise)

Hold da helt op! Mener Bo Warming nu pludselig bekvemt at den tidligere
"Godhedsindustriens Højborg" Udlændingestyrelsen er demokratisk, bygger på
fællesskab, har sat sig ind i sagerne og endda også har ekspertise???

NU står jorden vist ikke længere! ;-D

, havde afgjort at de
> ikke var på flugt, så meget som dem som Bork sparker ud i kulden, ved at
der
> nu ikke er penge til dem.

HVEM er det, Bork "sparker ud i kulden" (du får det til at lyde som en
dårlig Disney-film!) og hvad er det dog for penge, der angiveligt ikke
skulle være til disse?

Er det de såkaldt "hjemløse" (for størstedelens vedkommende tilsyneladende
alligevel ikke hjemløse), du taler om? Dem er Nikolaj-tjenesten mig bekendt
dybt engageret i! Er det syge og gamle? Der har vi Diakonissestiftelsen!
Hvem er det? Er det nogen, der kommer og beder om hjælp, men som bliver
afvist?

> Hvilke præster kan Falck, APJ eller andre rose som virkelig gavnlige? og
> hvorfor?

Jeg kan ikke tale for andre, men jeg synes da at præster som især Johannes
Møllehave og Flemming Pless gør et godt arbejde for at lade Evangeliet være
vedkommende i danskernes moderne virkelighed.

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-06-03 01:10

Anders Peter Johnsen anderspj@mail.dk skrev dette:

> [...]
> tidligere "Godhedsindustriens Højborg" Udlændingestyrelsen er
> demokratisk, bygger på fællesskab, har sat sig ind i sagerne og

Jo, jo, det gør den da. Tingene vendes og drejes blot efter smag og
behag og hvad der nu lige passer til den aktuelle udgydelse.

Det kan du da nok, sådan lige op til en sobeskinnet
fællesarbejdsweekend, forstå må være logik for enhver, især hvis man
er ambivalent

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-03 19:49

> Hold da helt op! Mener Bo Warming nu pludselig bekvemt at den tidligere
> "Godhedsindustriens Højborg" Udlændingestyrelsen er demokratisk, bygger på
> fællesskab, har sat sig ind i sagerne og endda også har ekspertise???

Faktum er at staten har begrænsede midler til flygtningehjælp.
Fagfolk afgør hvem er mest trængende.
Bork saboterede.
Diskussionen handler om Borks skadelighed.
Hvis du indblander evt inkonsistens hos mig, bliver vi aldrig færdige.Bold
ej mand.

> [...]
>
> HVEM er det, Bork "sparker ud i kulden" (du får det til at lyde som en
> dårlig Disney-film!) og hvad er det dog for penge, der angiveligt ikke

Når luksusflygtninge forkæles, fordi en egotripper hen smuglet dem ind, er
der ikke penge til de værdigt trængende.flygtninge
Antager man at der findes gavnlige flygtningehjælp, så smadrer Bork en god
sag. For at komme i medierne.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-06-03 13:18

> [...]
> modsætning

> Faktum er at staten har begrænsede midler til flygtningehjælp.

Bork bruger ikke statens penge på sine illegale flygtninge. Det er et
faktum.

> Diskussionen handler om Borks skadelighed.

Som jeg derfor har svært ved at få øje på. Der er jo NETOP tale om private
midler, ikke skattekroner!

> Hvis du indblander evt inkonsistens hos mig, bliver vi aldrig færdige.Bold
> ej mand.

Jeg undrer mig bare over dine ret pludselige kovendinger.

> [...]
> der ikke penge til de værdigt trængende.flygtninge
> Antager man at der findes gavnlige flygtningehjælp, så smadrer Bork en god

Se, Bo, nu skal du høre noget "sjovt": De mennesker som Bork hjælper, er
primært kristne serbere eller etnisk blandede familier. Disse overvejende
kristne serbere flygter fra områder i Kosovo (og Kroatien), hvor de frygter
for muslimske Kosovoalbaneres (og kroaters) hævn. Fuldstændig ligesom
serberne i sin tid udrensede kosovoalbanere (og kroater), udrenser de
tidligere underdogs nu serberne.

At du tilsyneladende hellere vil have at vi åbner dørene for mellemøstlige
muslimske bekvemmelighedsflygtninge (f.eks. de talrige kurdere, som
alligevel tager på ferie i deres store sommerhuse i hjemlandet?) end kristne
medeuropæere, som ikke er så forfærdeligt etnisk forskellige (nærmest at
sidestille med grækere eller russere?) er mig en meget meget stor gåde, når
man tænker på dit eget anstrengte forhold til Islam og din dyrkelse af
"kristne EU-borgere" frem for muslimer...Egentlig tror jeg ikke at Leif Bork
og du og Søren Krarup er så forfærdeligt uenige, når det kommer til stykket
eller har synderlig grund til at være det.

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-06-03 01:10

> gavnlige? og hvorfor?

Leif Bork Hansen i Kgs. Lyngby og hans bror i Ribe, der trods
Z-modstand bruger masser af deres egne private midler til at hjælpe
forfulgte og torterede mennesker til en værdig tilværelse i
beskyttelse for vold, tortur, voldtægt og sult, bare fordi de har en
forkert etnisk baggrund som forbryderregimer a la marcipantyggende
afrikanerfarvede megawomser ikke kan lide!

Det er helt groteskt at sådanne marcingrisehjernefordrejede personager
skal have lov til for skattestjælerfinansierede kroner skal have lov
til at udbrede deres ildestinkende fremmedfjendske gylle i det ganske
danske dronningeland.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-06-03 01:24

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal have lov til for skattestjælerfinansierede kroner skal have lov
> til at udbrede deres ildestinkende fremmedfjendske gylle i det ganske

Nå, var det en go' fest?

Du er jo nærmest begyndt at lyde som Bo selv med alle dine sindrige
ordkonstruktioner! ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-06-03 01:41

Anders Peter Johnsen anderspj@mail.dk skrev dette:

> Nå, var det en go' fest?

Jeps, - men det er altså først i morgen den afholdes, men go' det var,
er, og bliver den! jeg skal jo deltage!

> Du er jo nærmest begyndt at lyde som Bo selv med alle dine sindrige
> ordkonstruktioner! ;-D

Ups, - det må se at gøre noget ved. Mon ikke det hjælper når jeg i
morgen har kostet godt og grundigt rundt med de stakkels andelsslaver
... ups ohøj ..andelshavere. Nogen rettigheder har man vel som formand
for en sådan hoben mokkasolfarvede krumryggede undersåtter der slider
og slæber for at min antiskattestjælerfinansierede alt for lille
førtidspensionsbetalte husleje ikke skal stige unødvendigt med
levestandardnedsættende Z-ubilliget status tilfølge som resultat af
mørkfarvede womseindhaveres censurstatsfjendtlige dittoudbetalinger.

Og jeg har fået konstrueret en speciel høj og behagelig formandstrone
med tilhørende solparasol og barskab!

I morgen bliver alle tiders festdag, - for formanden altså, der bare
bliver opvaret lige fra morgenstunden! - Mon jeg bliver genvalgt på
generalforsamlingen til september?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-06-03 02:10

> Jeps, - men det er altså først i morgen den afholdes, men go' det var,
> er, og bliver den! jeg skal jo deltage!

"Høv"...

> [...]
> levestandardnedsættende Z-ubilliget status tilfølge som resultat af
> mørkfarvede womseindhaveres censurstatsfjendtlige dittoudbetalinger.

Øh...."Ja-ja"?

> Og jeg har fået konstrueret en speciel høj og behagelig formandstrone
> med tilhørende solparasol og barskab!

Øh..."Nå-nå"?

Du burde vist overveje et job som skrankepavepamper eet eller andet sted som
fuldtidsbeskæftigelse, for du synes at have et vist potientale på
græsrodniveau. Machiavelli må vist være stolt af dig eller sådan noget...

> I morgen bliver alle tiders festdag, - for formanden altså, der bare
> bliver opvaret lige fra morgenstunden! - Mon jeg bliver genvalgt på
> generalforsamlingen til september?

Man må sørme håbe at du kan sætte dig i respekt hos dine underdanige kulier!
HAR du nu husket at få dem omskåret? Nånej, det er vi vist gået bort fra med
Kristendommen! (Heldigt for dem, så vidt jeg ellers kan høre...)

Nå, nu begynder fuglene, de kære små bæster, at synge lige uden for mit
vindue og det er som regel tegn på at jeg skal overveje at gå i seng...

Du må ha' en fortsat go' morgen og en go' fest når tiden oprander!

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-06-03 21:52

> Man må sørme håbe at du kan sætte dig i respekt hos dine
> underdanige kulier!

Ellers havde jeg nok ikke været formand i så mange år

> HAR du nu husket at få dem omskåret? Nånej, det
> er vi vist gået bort fra med Kristendommen! (Heldigt for dem, så
> vidt jeg ellers kan høre...)

Der var da i al fald en der fik det meste af en finger skåret af - så
processen er da så småt gået igang.

[ ... ]
> Du må ha' en fortsat go' morgen og en go' fest når tiden oprander!

Mange tak skal du have - og det blev bare en kanondag - de havde endda
forsynet min formandsstol med en ekstra hynde, samt skaffet en god
postret fodskammel til mig! - Jo livet er herligt i skønne
Ulrikkenborg

A/B Ulrikkenborg - http://ulrikkenborg.dk
Andreas Falck
formand

Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-03 05:35

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> wrote in message

> [...]
> forsynet min formandsstol med en ekstra hynde, samt skaffet en god
> postret fodskammel til mig! - Jo livet er herligt i skønne

Når Falck bor i det lyngbyske Ulrikkenborg så kan det ikke vare længe før
han besøger mig, som han har skrevet han vil på ng -jeg bor jo ved
storbyenden af Lyngbyvej.

Mon det passer at beboerforeningspost giver underdanighed - vi får alle 15
minutters berømmelse pr tillidsposter i organisationer og Danmark har næsten
flere foreninger end borgere. Men er der magt og fisse i disse positioner og
deres prangende titler?

Hvad præcis gør dine "kuliler" - en gammel dame, har broderet en "polstret
fodskammel", ja, men ellers?

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-06-03 11:59

Var der noget du missede?

> Hvad præcis gør dine "kuliler" - en gammel dame, har broderet en
> "polstret fodskammel", ja, men ellers?

Mange ting, f.eks. luge ukrudt, beskære buske, snedkerere
blomsterkasser, servere kolde drikke, masserede de trætte rygstykker
på formanden, male stakitter, slå græs, servere kølige drikke o.m.m.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-03 05:30

> [...]
> forfulgte og torterede mennesker til en værdig tilværelse i
> beskyttelse for vold, tortur, voldtægt og sult

Nogle lige så idealistiske og flygtningevenlige MEN VIDENDE fagfolk i
Udlændingedirektoratet fandt at de af Bork indsmuglede, serbiske desertører
var ikke værdigt trængende

Hylder man Borks egotrip-smugler-kriminalitet, så er man skyld i at der ikke
er penge til de virkeligt trængende, for de er brugt på de indsmuglede
fupflygtninge.

Demokrati er om at fællesskabet afgør brug af skattemidler. Du pisser på
selve demolkratiets ide, når du bifalder Borks gerningsretfærdige,
farisæiske selvtægt.Køber du dig aflad ved at støtte en gæv Robin Hood, og
er dette idealet af en præst?

Skab ikke falsk virkelighed med onde racister og gode modpoler.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-06-03 13:29

> [...]
>
> Nogle lige så idealistiske og flygtningevenlige MEN VIDENDE fagfolk i
> Udlændingedirektoratet fandt at de af Bork indsmuglede, serbiske

Nej-nej: De risikerer jo både at blive slagtet af deres egne og af
modparten, som i dette tilfælde er kosovoalbanere...

> Hylder man Borks egotrip-smugler-kriminalitet, så er man skyld i at der
ikke
> er penge til de virkeligt trængende, for de er brugt på de indsmuglede
> fupflygtninge.

Det er det reneste hjerteskærende vrøvl: Hvornår har du nogensinde set en
illegal flygtning på et bistandskontor?

> Demokrati er om at fællesskabet afgør brug af skattemidler.

HVILKE SKATTEMIDLER? Der er tale om frit initiativ og private midler!

Og hvis Bork passer sit arbejde, så er hans løn hans egen at administrere!
Hen kunne jo i princippet give til "Kattens Værn" eller noget andet
tåbeligt, i stedet for at hjælpe de mennesker, der netop opsøger ham! Eller
skal DE bare sparkes ud og afvises?

> Du pisser på selve demolkratiets ide, når du bifalder Borks
gerningsretfærdige,
> farisæiske selvtægt.

Var Den Barmhjertige Samaritaner også en "gerningsretfærdig farisæer"?

> Køber du dig aflad ved at støtte en gæv Robin Hood, og er dette idealet af
en præst?

Jeg tror sådan set Andreas er rigeligt frelst i forvejen, han vil bare gerne
støtte en god sag, nemlig at redde medkristne serbere fra en uvis skæbne i
hjemlandet. Også selvom Udlændingedirektoratet ikke bryder sig om serbere.
Det er måske at sammenligne med mishandling af tyske flygtninge efter WWII,
hvor tyskerne jo OGSÅ var "Fjenden", som man ikke ville hjælpe trods behov:
Serberne er jo ensidigt udnævnt til at være "skurkene", så dem er der ingen,
som gider at hjælpe...

> Skab ikke falsk virkelighed med onde racister og gode modpoler.

....Eller "onde" privathjælpende præster og den "gode" organiserede
"Godhedsindustri", Bo?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-03 13:59

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> HVILKE SKATTEMIDLER? Der er tale om frit initiativ og private midler!

I det første % af de indsmugledes ophold betaler Bork&Co
I 99% af tiden derefter hænger vi på nasserøvene.

> [...]
> skal DE bare sparkes ud og afvises?

> gerningsretfærdige,
>
> Var Den Barmhjertige Samaritaner også en "gerningsretfærdig farisæer"?

Han bekostede hjælpen selv.
> [...]
behov:
> Serberne er jo ensidigt udnævnt til at være "skurkene", så dem er der

Vi kan ikke redde alle. Specialister må vælge hvilke. Bork omgår
fagkundskaben

> ...Eller "onde" privathjælpende præster og den "gode" organiserede
> "Godhedsindustri", Bo?

Jeg har aldrig kaldt Bork ond
"Der findes ingen anden synd end dumhed"

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-06-03 21:19

> der ikke er penge til de virkeligt trængende,
> for de er brugt på de indsmuglede fupflygtninge.

Ja det er da helt klart at folk der er truet på livet er
fupflygtninge, det er da soleklart selvindlysende for enhver

XFUT dk.politik.indvandring