Glem Universat Telekom
Fra : Kim

Dato : 13-06-03 12:35

Hej NG

Nu har jeg i et stykke tid været en glad kunde hos Universal telekom,
men det sluttede brat, med en regning idag.

Ifølge regningen skulle jeg have ringet til en pige i Erslev, som jeg
ikke aner hvor ligger og til den pågældende som jeg ikke aner hvem er og
som ikke kender mig og på et tidspunkt hvor jeg kørte taxa ...... og så
lige i over 1 time.

Så nu har jeg i 2 timer prøvet at komme gennem til deres kundeservice
for at få en forklaring, men der er ingen der tager telefonen, så jeg
venter bare.

Den glæde jeg tidligere havde ved Universal Telekom er væk. De tager
mildest taget røven på folk så det basker og så undlader de at tage
telefonen for at give en forklaring. Alt dette oveni deres
oprundingspolitik har gjort mig så gal i skralden at det nok ikke vil
være en positiv anmærkning på jobansøgningen overfor mig at skrive at
man har arbejdet der.

TDC har vundet en enkelt kunde tilbage og til jer andre der stadig har
Universal, så betaler det sig at tjekke regningen for sjove telefonnumre.
Oveni skal det siges at jeg fordelagtigt kan ringe fra mobil til mobil,
hvorfor jeg aldrig ringer til mobil fra fastnet, derfor tjekkede jeg
nummeret en ekstra gang.

Mvh
Kim

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 13-06-03 12:46

Det kan jo ske fejl, sa maske hvis du ikke ringede i den travle periode, sa
kan det maske vare at du kan komme igennem til kundeservice.

/T Rex

! Bruger TCD, da jeg har en ide om at alle andre er noget skod, men de laver
sku da ogsa fejl.

Fra : Kim

Dato : 13-06-03 12:52

-= T Rex - 6400 =- wrote:
> [...]
>
> /T Rex
>
> ! Bruger TCD, da jeg har en ide om at alle andre er noget skod, men de laver

Sjovt jeg ikke kan se mit eget indlæg hehe, men det nåede da frem.

Der kan ske fejl, det er jeg helt enig i, men hvorfor kan man så ikke
komme igennem til dem? Jeg prøvede en gang tidligere, for et par måneder
siden, der var det det samme. Så de har ingen kundeservice.
En anden ting er at jeg på samme regning har et andet nummer, som passer
til "Det Bedste". Jeg ringer altså ikke til det bedste, men det var da
under 1 krone, så jeg er faktisk lidt ligeglad, men det er princippet i
det hele.

Så nu vil jeg hellere betale en anelse mere og så slippe for det firma.

mvh
Kim

Fra : Georg

Dato : 15-06-03 21:08

Jah, man får hvad man betaler for....

Fra : carlson

Dato : 21-06-03 18:52

"Kim" skrev d. 13-06-03 12:35 dette indlæg :
> [...]

mobil,
> hvorfor jeg aldrig ringer til mobil fra fastnet, derfor tjekkede jeg

Hej Kim

Det undrer mig ikke at universel ikke har noget kunde support.

Men istedet for at bruge TDC skulle du måske prøve at kigge på et
teleselskab som
hedder PGOne. de kører med samtalepriser der er 20% under TDC +
at man kan ringe gratis til andre pgone kunder hver dag fra 19.30 til
08.00
samt hele søn og helligdage.
så i vores familie er alle PGOne kunder + nogle af vores venner
"herligt"
I deres kundesupport har de et mål om at alle skal have svar inden 1
minut.
og de lægger meget vægt på deres kunde support, da de mener det er
grunden til folk
flytter.
Hvis du syntes dette lyder interesant så kig ind på www.frihed.tk
hilsen Ib

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 21-06-03 19:09

carlson wrote:

> [...]
> minut.
> og de lægger meget vægt på deres kunde support, da de mener det er

Hm, det lyder da som et "rigtig" godt tilbud..
> http://www.kandu.dk/

Det lyder som en amatør, der ikke selv kan finde vej til newsgroups.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 24-06-03 10:52

Hej Erik

Du skulle generelt tage og gøre lidt mere ud af dit site hvis du ønsker at
det skal virke troværdigt.
(se fx. under prissammenligning)

mhv

-t

Fra : gernot

Dato : 24-06-03 16:09

Hej NG,

Jeg er også distributør af PGOne, og er egentligt ret ked af at der er
opstået lidt "ballade" omkring et website hos en uafhængig distributør.

Jeg vil gerne henlede alles opmærksomhed på http://www.pgone.com, som er
PGOne' officielle site for kunder.

Såfremt I øsnker at blive kunder hos PGOne kan I kontakte en af os
(min mail er pgone@gernot.dk)

- T

http://www.kandu.dk/