Store gryder
Fra : Sunnyboy

Dato : 13-06-03 12:01

Hej Gruppe!

Jeg har været overalt i kødbyen, hwlarsen osv. for at spørge efter nogle
store gryder (30L+) da jeg skal lave mad til hundrede mennesker snart. Mit
spørgsmål går på om nogen kender nogle steder for de lejer eller sælger
billige brugte gryder ud til sådanne arrangementer? Beklager hvis det er
lidt OT!

Hilsen Søren

Fra : Martin Seebach

Dato : 13-06-03 16:19

Sunnyboy wrote:
> [...]
> spørgsmål går på om nogen kender nogle steder for de lejer eller sælger
> billige brugte gryder ud til sådanne arrangementer? Beklager hvis det er

Hvis det er i weekenden, så ring til en ven eller familiemedlem der
arbejder i en større virksomhed med kantine - og prøv at få vedkommende
til at låne en i køkkenet der. Sådan noget er de kantiner jeg kender
ofte behjælpelige med - og de bruger dem jo sjælendt i weekenderne.

- Martin

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 13-06-03 19:50

"Sunnyboy" <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote in

> [...]
> snart. Mit spørgsmål går på om nogen kender nogle steder for de lejer
> eller sælger billige brugte gryder ud til sådanne arrangementer?

Det lyder som om, det du har brug for er en gasfyret gruekeddel. Check den
blå avis.

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Felix

Dato : 13-06-03 12:49

On Fri, 13 Jun 2003 13:01:09 +0200, Sunnyboy wrote:

> [...]
>spørgsmål går på om nogen kender nogle steder for de lejer eller sælger
>billige brugte gryder ud til sådanne arrangementer?

Mange spejderhytter har sådanne gryder. Nogle er endda med
specielt gasblus på passende stativ.

God jagt.

m. v. h.