Velkomstdrink?!?
Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 13-06-03 11:56

Skal lige holde noget bryllup her til sommer og vi bliver en ca. 70
personer...
Vi står for det hele selv, men hvad skal vi tilbyde som velkomstdrink til så
mange mennesker???
Hvad og hvor meget ca.

Jess Møller

Fra : M. Andersson

Dato : 13-06-03 19:06

Hvad med Champagne, ikke alt for tør. Det er jo trods alt en meget stor dag,
God fornøjelse
mvh
Morten

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 13-06-03 20:23

God ide, men vi regner med at vi skal ha' det til kagen, så...

Fra : Ib

Dato : 13-06-03 21:03

Velkomstdrink til kagen ???

eh, ok :P

Men jeg har tidl. foreslået Kir Royal - som er champagne med et stænk Creme
de cassis og en isterning....
Er ihvertfald min favorit som *velkomstdrink*
Ved ikke om det er godt til kage

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 13-06-03 21:05

Nej, nej... Champagne til kagen, ikke velkomstdrik til kagen....

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-06-03 16:16

Jess Møller-Petersen wrote:
> Nej, nej... Champagne til kagen, ikke velkomstdrik til kagen....

jamen så da en alm. Kir? Og prøv at lave den på en Bourgogne Aligote - det
er ikke specielt dyrt og smager faktisk glimrende.

vh
Jan

Fra : sune vuorela

Dato : 13-06-03 21:34

En der kalder sig "Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern
dette)@get2net.> skrev:

>Vi står for det hele selv, men hvad skal vi tilbyde som velkomstdrink til så
>mange mennesker???
>Hvad og hvor meget ca.

Jeg sidder lige og får ideer. Du må selv sortere lidt i dem og prøve
dig frem. Intet er afprøvet - kun løse ideer, der kan kombineres på
den ene ller anden måde.

Frosne jordbær/hindbær/andre bær i stedet for isterninger

hyldeblomstdrik+hvidvin+danskvand

Creme de cassis (ikke rose's - men en rigtig)+æblejuice+et stænk roses
lime

malibu+klar cola (produceres det stadig?)

vodka, fun jordbær, appelsinsodavand

Men det er ikke helt gennemtestet - kun delvist, så forsøg dig frem -
og hold et velkomsdrinksmagearrangement med et par gutter+gutinder og
få en hyggelig aften ud af det...

--
Sune

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 13-06-03 22:01

Kanon... Tak!
Jeg vil prøve, men det bliver vist en lidt for sjov aften...