OT (måske): Redesign af min racereportside
Fra : Peder

Dato : 13-06-03 13:09

Lidt OT måske
Jeg har redesignet min hjemmeside med mine historier og billeder og
vil meget gerne høre om I syns om den.
Hvis brugervenligheden halter, må I også sige til, men jeg lover ikke
at bruge alle forslag

Jeg forventer at tilføje en side med beskrivelse af teamets medlemmer,
men hvis I har andre forslag til udvidelser, må I lade mig høre.

http://roadracing.netpartner.dk
--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 13-06-03 14:04

> [...]
> vil meget gerne høre om I syns om den.
> Hvis brugervenligheden halter, må I også sige til, men jeg lover ikke

Du ville have kritik, så det for du
Nogle steder kan bagrunden godt flyde lidt sammen med teksen, så det bliver
lidt anstrængene at læse. Ellers så ser det sgu meget godt ud.
Prøv at eksperimentere med at evt. at lave bargrunden lidt mørker, eller med
en anden tekstfarve. Prøv dig frem

Fra : Peder

Dato : 13-06-03 14:21

On Fri, 13 Jun 2003 15:03:48 +0200, "Daniel Nielsen"
<mymaster@city.dk> wrote:

>Du ville have kritik, så det for du
Ja det er jo risikoen

> [...]
>lidt anstrængene at læse. Ellers så ser det sgu meget godt ud.
>Prøv at eksperimentere med at evt. at lave bargrunden lidt mørker, eller med
OK. Jeg kan godt selv se det. Det er relativt enkelt at justere på.