grafik kort under 1000 kr, passivt kølet
Fra : Carsten H. Pedersen

Dato : 13-06-03 11:58

Hej!

Jeg vil gerne have et ganske almindeligt grafikkort, med passiv køling, i
prisklassen under 1000 kr. Jeg har været ude og lede og fundet følgende:
- sapphire radeon 9000 / 64mb ddr til ca. 600 kr
- asus v9520 magic/T / 128mb ddr til ca. 700 kr

De har begge tv-out, hvilket er et must, samt passiv køling, som også er et
must. Jeg skal bruge det primært til, at spille en gang i mellem, gerne nye
spil, men ikke det vildeste nye. Er der nogen der har erfaring med en af
disse kort, eller kan anbefale et andet i ca. samme prisklasse? Vil bestille
noget i dag, da jeg er ivrig efter at bruge penge. :)

/Carsten

Fra : MaRk

Dato : 13-06-03 13:51

"Carsten H. Pedersen" <ged@mail.ikasths.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - sapphire radeon 9000 / 64mb ddr til ca. 600 kr
> - asus v9520 magic/T / 128mb ddr til ca. 700 kr

Kig evt. på et geforce FX med passiv køling, fås til under 1000 hos
www.bj-trading.dk

Mvh
Mark

Fra : Lars Lundegaard Olse~

Dato : 13-06-03 14:08

On Fri, 13 Jun 2003 14:50:45 +0200, "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN>
wrote:

>"Carsten H. Pedersen" <ged@mail.ikasths.dk> skrev i en meddelelse

>Kig evt. på et geforce FX med passiv køling, fås til under 1000 hos
> [...]

har selv et sapphire radeon 9000 og er ganske godt tilfreds med det.
er billigt og tv-out funktionen er god.
skal dog siges at min pc er af ældre dato og derfor ikke kan udnytte
er hurtigere kort ordentligt (duron 800)

mvh
lars