Lejebolig: Tilbage betaling af indskud
Fra : Lasse

Dato : 13-06-03 10:34

Hej Gruppe,

Jeg flyttede fra min lejlighed for nogen tid siden, idag har jeg så modtaget
noget af mit indskud.

I min lejekontrakt stod der at istandsættelsen skulle forgå af fagudannede
håndværkere som de rekvirede.

Jeg har fået et brev fra dem med følgende opgørelse:
Depositum og forudbetalt leje: 10050
Forudbetalt leje: 7200
Tilbagebeholdt til flytte/varmeaflæsning Clorius: 330
Tilbagebeholdt til eventuel varme efterbetaling indeværende varmeår: 1000
Istandsættelse af lejlighed jvfr. flytterepport: 11187,50

Kan jeg kræve at se fakturaer for istandsættelsen, og ifølge hvilken lov og
§?

Mvh,
- Lasse