norton ghost problem
Fra : Marianne

Dato : 13-06-03 10:27

når Ghost starter med at tage back-up står der øverst på den blå dos-skærm:

divide overflow

og så sker der ikke mere..... hvad skal jeg gøre?

jeg skal lave ghost image af en 80 GB disk brugt plads 16 GB

og over til extern dish via firewire - har fået at vide at filen vil fylde
10GB
og der er rigelig plads på extern disk.

Fra : Rado

Dato : 15-06-03 18:28

On Fri, 13 Jun 2003 11:26:41 +0200, "Marianne"
<tipederfjern@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>jeg skal lave ghost image af en 80 GB disk brugt plads 16 GB
>
>og over til extern dish via firewire - har fået at vide at filen vil fylde

Prøv evt. at lægge image på en alm. IDE disk på systemet, og kopier
image over på den eksterne disk bagefter.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein