Års kalender
Fra : Mongoose

Dato : 13-06-03 08:54

Hej

er der nogen der ved hvor jeg kan hente en Årskalender skabelon?

har været på Office skabeloner der er kun måneds kalenderere ;0(

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 13-06-03 09:40

Jeg har sendt dig en.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 13-06-03 09:48

Din adresse virker ikke. Skriv til mig og jeg sender en kalender.

Fra : Mike Johnson

Dato : 13-06-03 14:17

Var det ikke en ide sende den her i nyhedsgruppen så man kan tage den derfra
?

Just a thought

MJ

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 13-06-03 13:26

"Mike Johnson" <powerviper4@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Var det ikke en ide sende den her i nyhedsgruppen så man kan tage den derfra

Nu har jeg placeret den i dk.binaer

Fra : Mongoose

Dato : 15-06-03 13:13

> Din adresse virker ikke. Skriv til mig og jeg sender en kalender.<<

Min adresse virker fint ...og der er ikke modtaget noget...

i dk.binaer kan jeg kun se;

JSH (9800) skrev :

> Så skulle det være rettet!

Og så mangler Helligdagene Ib's har helligdagene, men fejl i
ugenumrene.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mongoose

Dato : 16-06-03 15:09

nu har jeg selv lavet en .....;0)

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-03 20:49

Mongoose skrev:

> nu har jeg selv lavet en .....;0)

Som du jo selvfølgelig vil dele med os
andre....

Smid den venligst i dk.binaer.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Mongoose

Dato : 17-06-03 14:41

> Som du jo selvfølgelig vil dele med os
> andre....
>
> Smid den venligst i dk.binaer.

er hermed gjort ;0)

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 18:13

Mongoose skrev:

> er hermed gjort ;0)

Uha, den er jo rigtig flot og så er det jo
smart med den måde hellig/ - mærkedage
er lavet som kommentarer.

Fra : RECB

Dato : 04-09-03 21:48

http://www.kandu.dk/

Fra : RECB

Dato : 04-09-03 21:55

"JSH \(9800\)" skrev d. 13-06-03 09:40 dette indlæg :
> Jeg har sendt dig en.

Jeg er også meget interesseret i årskalender-skabelonen. Jeg kan ikke få
nyhedsgrupperne til at vise tilbage til juni måned, derfor vil jeg bede
dig ligge den ind på dk.binaer igen eller sende den til mig:
brbang@esenet.dk.

På forhånd tak!

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 04-09-03 22:30

Er det så svært at forstå: Kandu folket er ikke velkomne i disse grupper.
Find et andet sted til jeres reklame-fis.
pre