Skærme
Fijala 3554
Acer 712 vs. 732
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 13-06-03 08:43

I følge de mange indlæg om Acers 732 lader det til at folk er vældig
tilfredse med den skræm. Men er 732'eren så meget bedre end 712'eren der
koster 1000 kr. mindre? Jeg kan se at 732 har en response time på 16ms. vs
20ms. for 712'eren, men hvis man primært anvender skærmen til internet,
tekstbehandling og lignende, så er der vel ikke den store forskel - eller
hvad?

Hvad er det jeg får for mine 1000 kr. når jeg køber 732'eren istedet for
712'eren?

Esben

Fra : JRS

Dato : 13-06-03 11:15

"Esben Kolind Laustrup" <esben@ezben.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det jeg får for mine 1000 kr. når jeg køber 732'eren istedet for
> 712'eren?

712 har da vist heller ikke DVI, og så er den ikke særlig pæn ift 732

MVH
JRS

Fra : Erik W.

Dato : 13-06-03 11:40

"JRS" skrev ...
> 712 har da vist heller ikke DVI, og så er den ikke særlig pæn ift 732

712' eren har DVI. Jeg fik lejlighed til at kigge på den med fingrene i
ComputerCity hvor de havde den stående. Den er slet ikke så tosset i
designet, men helt udenfor sammenligning med en 732.

Mvh Erik

Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 14-06-03 05:05

> 712' eren har DVI. Jeg fik lejlighed til at kigge på den med fingrene i
> ComputerCity hvor de havde den stående. Den er slet ikke så tosset i
> designet, men helt udenfor sammenligning med en 732.

"Helt udenfor sammenligning med 732". Argumenter tak

Fra : Rosch

Dato : 14-06-03 05:41

Esben Kolind Laustrup wrote:

> "Helt udenfor sammenligning med 732". Argumenter tak

Har du nogen erfaring me Acers AL 922 kontra de to ?

Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse

Fra : Heine Sørensen

Dato : 13-06-03 13:04

Har en acer 712 og er meget tilfreds med den, og synes ikke den er så grim
at jeg vil give 1000kr mere for acer 732

Og alle de spil jeg har testet med den har virket 100% "splintercell m.m "
og så er der lige det at der er dvi på 712'eren og det virker *GG*

Heine