Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Resultat af digitalfotofremkaldelse med fi~
Fra : Christian

Dato : 13-06-03 08:42

Jeg spurgte tidligere i gruppen, om der var nogle, der vidste hvor man kunne
få printet digitalefotos med filnavnet bag på.

Jeg fik at vide, at det kunne man hos Phototeam, og jeg har nu fået mine
billeder retur.

Kvaliteten er god, men desværre er filnavnet ikke printet bag på. Der er
printet et filnavn, men det er ikke navnet på de billeder, jeg uploadede.
Der er printet på Kodak papir.

Hilsen Christian

Fra : Per Jefsen

Dato : 13-06-03 08:58

On Fri, 13 Jun 2003 09:41:35 +0200, Christian <eky@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> printet et filnavn, men det er ikke navnet på de billeder, jeg uploadede.

de ja vu?

Per Jefsen

Fra : Christian

Dato : 13-06-03 09:12

"Per Jefsen" <jeff@daimi.au.dk> wrote in message
newsrqo4e8w2eii7w8@news.cis.dfn.de...

> de ja vu?

Ja undskyld hvis den er postet 2 gange, men jeg kan ikke se min tidligere
postning.

Fra : Ingrid

Dato : 13-06-03 09:35

Jeg har lige hentet et stak digitalfoto's hos Merlin og de printer også
filnavnet bag på billederne.
Ingrid

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 13-06-03 16:36

I hvilket format (langt filnavn eller kun 8+3 tegn)?
VH
Jakob

Fra : I2

Dato : 13-06-03 17:11

> I hvilket format (langt filnavn eller kun 8+3 tegn)?

Det kan jeg ikke med sikkerhed sige, da jeg havde omdøbt mine billeder til
nogle korte navne (mindre end 8 tegn) men 6+3 er det i hvert fald
Ingrid