Drinks med Pernod?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-06-03 06:49

Nogen der kender nogle drinks hvor der indgår pernod? Jeg kender kun den med
rød sodavand og jagermeister, men der må være andre.

Mvh Thomas

Fra : Padmé Amidala

Dato : 13-06-03 08:16

hvad med pernod og vand?
ellers så kig her:
http://www.partynet.dk/partynet/hjemmefra.asp?indhold=drinkslist&kat=Pernod

VH
Padmé Amidala

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-03 12:57

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> wrote in message
> hvad med pernod og vand?
> [...]

EN RØD BRANDBIL er bare jægermeister og rød sodavand

EN GRØN ELEVATOR er pernod, grapetonic og Noilly Prat - og ret god

Isvand og pernod i blandingsforhold 1:5, 1:1, 5:1 er meget populære franske
fortovsrestaurant-drinks og har hver sit navn
- "pastiche" er andre fabrikater end Pernod - fx Ricard - og ofte med
mindre anisolie og lakridssmag, dvs ikke så økonomiske til et ungdommeligt
publikum (hvor et lille skvæt jo er nok for at det smager "lidt sjovt")

"Giv os någonting koncentrerat så vi kan bli fulde i en fart" sagde min far
altid, når han ville karikere dem der ikke havde bevaret legebarnet og den
søde tand i sig.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 21:11

On Fri, 13 Jun 2003 07:48:36 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Nogen der kender nogle drinks hvor der indgår pernod? Jeg kender kun den med
>rød sodavand og jagermeister, men der må være andre.

der er en del på www.pernod.net

KS