Telefonjoke!
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 12-06-03 22:01

Verdens sjoveste telefonjoke:

http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma

Så kan lære det, man skal ikke kopiere CDer til andre

--
Anders Vind Ebbesen
www.headbanger.dk - Spinning synth-pop, EBM, industrial, electronica, dub,

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-06-03 22:20

> Verdens sjoveste telefonjoke:
> http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma
> Så kan lære det, man skal ikke kopiere CDer til andre

*ROFL* Den knægt er lidt på skideren, hva'?

Jamen, jamen, jamen... 1388 måneder med avisudbringning - god tur!*g*

Mvh
Karina

Fra : Martin Helbo

Dato : 12-06-03 22:25

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> *ROFL* Den knægt er lidt på skideren, hva'?

Ja, hans argumenter falder lidt til jorden må man sige!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 12-06-03 22:29

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Verdens sjoveste telefonjoke:
>
> http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma
>
> Så kan lære det, man skal ikke kopiere CDer til andre

Hmmm, virker den ikke en kende iscenesat?

I øvrigt, er det ikke ham chef Michael fra Chokoladefabrikken?

'Anders

Fra : d e n t r o

Dato : 12-06-03 22:40

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse

| Hmmm, virker den ikke en kende iscenesat?

Det tænkte jeg også... Hvis nogen ringede mig op omkring retssag osv. ville
jeg da forvente et lidt mere formelt sprog end "...skal vi sige vi slår en
handel af til 500.000 kr. og så hører du ikke mere fra mig.". Jeg synes han
virker lidt over naiv ham drengen.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte om Palle Bo telefonjokes'ne er
autentiske eller iscenesatte?

--
d e n t r o

Fra : Anders Jensen

Dato : 13-06-03 00:17

> Er der nogen der kan be- eller afkræfte om Palle Bo telefonjokes'ne er
> autentiske eller iscenesatte?

Jeg ved at Palle Bo's telefonjokes var ægte dengang han arbejdede på Radio
Skala... kender én der blev fuppet... =)

Hvad han render og laver for p3 aner jeg ikke en dyt om... heh

------
Anders

Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-06-03 00:52

> Er der nogen der kan be- eller afkræfte om Palle Bo telefonjokes'ne er
> autentiske eller iscenesatte?

Jeg er ret sikker på, alle Palle Bo's jokes er ægte... Han har også lavet
for Radio ABC og Radio 3, ved jeg, og kender også et par stykker, der er
blevet narret*g*

Mvh
Karina

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 13-06-03 09:08

"d e n t r o" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det tænkte jeg også... Hvis nogen ringede mig op omkring retssag osv.
ville
> jeg da forvente et lidt mere formelt sprog end "...skal vi sige vi slår en
<SNIP>

Tja, knægten er jo 15...Ikke dermed sagt at alle 15-årige er naive, men
måske en del 15-årige ikke er helt klar over hvilket sprog man skal forvente
fra en advokat.

/Thomas

Fra : Morten Steen

Dato : 12-06-03 23:16

> Så kan lære det, man skal ikke kopiere CDer til andre

Arh, det må da være en joke, hva? Altså, også ham han ringer til. Han er
næsten for dum til det kan være ægte.

Morten