Kørekursus i Kolding - nogen der har lyst.~
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 21:54

Jeg har længe gået og spekuleret på om ikke det var en god ide at komme på
sådan et kursus. Med noget nødbremsning og kegle halløj..
Så fandt jeg et godt tilbud men kan ikke lige i den weekend hvor det
foregår..

Så foreslår arrangøren at hvis jeg kan finde 11 andre, der vil - kan vi få
oprettet et kursus for os selv.
Det foregår på lukket bane og varer en god dags tid (bliver jo nok en
lørdag, hvis det bliver til noget).

Foregår i Kolding - med en kørelærer og en roadracing-kører...
Prisen er 650,-kr/mand...

Er der stemning for noget? Lad høre...
--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen, Svendborg

Fra : Torben Hansen

Dato : 13-06-03 08:37

Hej Allan....

Jeg syntes det lyder som en spændene og god idé.
Jeg kunne godt overveje at tilmelde mig, Det er dog et Must at der er en del
"kørsel i sving" i kurset, da det er der jeg godt kunne bruge lidt træning
og gerne med lidt fart på..., Men det er jo nok mere mindet på en road
racerkører end en kørerlære.

Lad mig høre hvad du evt. finder ud af og smid mig en mail.

Hilsen

Torben Hansen
Vejle
Ducati 916

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=253

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-06-03 09:10

"Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
road
> racerkører end en kørerlære.
>
> Lad mig høre hvad du evt. finder ud af og smid mig en mail.

Hej NG.

Er det kun mig der ikke kan se Allan's, oprindelige indlæg, jeg kan
kun se det fordi Torben har siteret det !
Har i øvrigt lagt mærke til det før, og da var det også Allan's indlæg
der ikke var med.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 13-06-03 11:09

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Er det kun mig der ikke kan se Allan's, oprindelige indlæg, jeg kan
> kun se det fordi Torben har siteret det !
> Har i øvrigt lagt mærke til det før, og da var det også Allan's indlæg
> der ikke var med.

Hej Dennis.

Jeg har ingen problemer med at se Allans oprindelige indlæg.

CU
--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Benz...

Dato : 13-06-03 13:42

> [...]
> kun se det fordi Torben har siteret det !
> Har i øvrigt lagt mærke til det før, og da var det også Allan's indlæg

Kan godt se allans indlæg, men kender godt problemet har flere gange oplevet
det!

mvh Benz R6

Fra : Morten dahl

Dato : 14-06-03 19:41

> [...]
> racerkører end en kørerlære.
>
> Lad mig høre hvad du evt. finder ud af og smid mig en mail.

(går ud fra der ikke er så mange 916 i Vejle)

He He, har det noget med en torsdags klub at gøre??

Nej seriøst, jeg var jo med i torsdags, og ja tempoet er lidt raskt oppe i
front. Men de er behagelige at køre med, eftersom der altid bliver ventet på
en. Det er ikke såen at man pludselig befinder sig ude på Lars..... mark og
selv må finde hjem.

Med Venlig Hilsen

Morten Dahl
- ham på den sorte suzuki lånemodel..

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 13-06-03 10:10

"Allan" <NotAvailble> skrev i en meddelelse
> [...]
> lørdag, hvis det bliver til noget).
>
> Foregår i Kolding - med en kørelærer og en roadracing-kører...

Det kan jeg nok godt overtales til...
Hvilke dato'er er der på tegnebordet?

Mvh
Kristoffer