302,4
Fra : Poul Dam

Dato : 12-06-03 21:23

Hej
Så lykkes det, jeg nu kørt 70000km. på Birden, og den er løbene blevet
tunet lidt hist og her, jeg har ikke kunne få den over 300 før, men i aften
lykkes det. Sigma'en står på 1860 der passer den ved 200, så helt hen
i vejret er det ikke.
Til de få der syntes det er dumt at kører så stærkt skal jeg sige at der
var ingen biler på det stykke motorvej jeg brugte. Så skulle der gå
noget galt var det kun mig selv der ville komme til skade, men det er jo
en Honda.
Se binaer motor.
PD 46år CBR1100 6år

Fra : Knud Dam

Dato : 12-06-03 21:38

"Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> over 300 før, men i aften lykkes det.

> Til de få der syntes det er dumt at kører så stærkt

> PD 46år CBR1100 6år

Ja dumt. Jeg kunne aldrig finde på at køre så stærkt på min.

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-06-03 22:01

Knud Dam wrote:
> Ja dumt. Jeg kunne aldrig finde på at køre så stærkt på min.

Heller ikke her.. men min løber også tør for rpm ved 190

// Hans, der har kørt 185 (på speedometret
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Per Emborg

Dato : 12-06-03 22:08

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

> Heller ikke her.. men min løber også tør for rpm ved 190
>
> // Hans, der har kørt 185 (på speedometret
> --
> http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Sidst jeg kørte stærkt blev jeg stoppet for at køre uden lys , hvortil jeg
lige måtte forklare betjenten at mit lys nok kom forbi om ca 12 sek.

Honda X-Eleven som ikke kan komme over 275 på viseren ØV

Per Emborg

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-06-03 18:43

Hejsa

> [...]

>jeg lige måtte forklare betjenten at mit lys nok kom forbi om ca 12 sek.

>Honda X-Eleven som ikke kan komme over 275 på viseren ØV

Jeg havde lige Kawa'en ope og vise 276km/t i sidste uge!
Så går det FANDEME stærkt.

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-06-03 18:55

> Jeg havde lige Kawa'en ope og vise 276km/t i sidste uge!
> Så går det FANDEME stærkt.

Hej Emil

De andre drenge snakker om Sigmamålinger.Der skal du være glad hvis den
viser over 250 @ 276 speedometer km.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 13-06-03 19:40

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message

> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Rolig nu, han kører så vidt jeg ved også på en 600 cc (636), så det er da en
ok fart. Så har man jo også tid til at drikke en kop kaffe og tale lidt i
mobil, når cyklen nu ikke kan mere ))

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 13-06-03 22:05

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hej Emil
>
> De andre drenge snakker om Sigmamålinger.Der skal du være glad hvis
> den viser over 250 @ 276 speedometer km.

Den er målt til 258 km/t ægte af "Bike"

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Morten dahl

Dato : 14-06-03 08:47

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Emil
>
> De andre drenge snakker om Sigmamålinger.Der skal du være glad hvis den
> viser over 250 @ 276 speedometer km.

Ja ja Bager, pas nu på. Millen er indtil flere gange blevet målt til yderst
marginale fejlvisninger. Hvordan det så lige hænger sammen med den nye 636
er jeg ikke helt klar over.

Men nu har jeg jo fået erhvervet mig en PDA, med gps til. Den sidder ligeså
fint hen over speedo, og der må da siges at være brugbare målinger..

-
Morten Dahl

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 12-06-03 22:09

> Heller ikke her.. men min løber også tør for rpm ved 190
>
> // Hans, der har kørt 185 (på speedometret

hmm min lavede Warp speed hjem fra malerklemmen forrige gang og viste
kortvarigt 341,3 km/t på sigmaen, måske det var derfor der ikke var nogen
der kunne følge med )

tja så længe du ikke bringer andre i fare så kan jeg da ikke se noget galt i
det, selvom en landings bane nok ville være bedre egnet!!!
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-06-03 00:18

Allan Jørgensen wrote:

> hmm min lavede Warp speed hjem fra malerklemmen forrige gang og viste
> kortvarigt 341,3 km/t på sigmaen, måske det var derfor der ikke var
> nogen der kunne følge med )

Hov hov ... Divvyen kom da godt med til sidst... Ok - indrømmet - den
var godt lastet med et par 45 liters sidetasker og var temmeligt presset -
men den fulgte da med til sidst (195 km/t).

> tja så længe du ikke bringer andre i fare så kan jeg da ikke se noget
> galt i det, selvom en landings bane nok ville være bedre egnet!!!

Det er altid en vurderingssag - man kører vel efter forholdene. Jeg har ikke
prøvet at køre 300 - "kun" 240. Det var også riiigeligt hurtigt til mig! :-|

--
Tony
(der dog kun kører i stor gul blikkasse for tiden )

Fra : Armand

Dato : 14-06-03 13:34

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Heller ikke her.. men min løber også tør for rpm ved 190

Og Lillefrøen løber tør for speedometernål(!) ved 180!

--
Armand.

Fra : Mureren

Dato : 12-06-03 22:38

Knud Dam wrote:
> "Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Ja dumt. Jeg kunne aldrig finde på at køre så stærkt på min.
>
> ; - )
>
> KD Bandit 600 S

Nu er du jo heller ikke selv sportsligt udformet, jeg tror anatomien på
føreren spiller en væsentlig rolle her
Ihvertfald tilskriver jeg de 2 manglende sekunder ned til PD på Val de
Vienne min egen "overvægt", en Honda kan umuligt køre fra en R6'er uden
trylleri af én eller anden art *G*

Mureren

(der lige har vundet en auktion på ebay, og nu får en komplet standard
udstødning til R6'eren for 1400 kr,-, så han kan komme på Padborg Park
m.m.)

Fra : Ninja Rider

Dato : 13-06-03 18:39

Hejsa

Mureren wrote:
> Mureren
>
> (der lige har vundet en auktion på ebay, og nu får en komplet standard
> udstødning til R6'eren for 1400 kr,-, så han kan komme på Padborg Park
> m.m.)

For lige at smide en malurt i bæret, kan jeg fortælle dig at der var en
tilsalg i DBA. i sidste uge for 500,-!

Yamaha R6: standardudst., fejlfri 500,- 12-06-2003
Rødding | Jylland - Syd- og Sønder

Mvh Emil

Fra : Knud Dam

Dato : 13-06-03 20:38

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> (der lige har vundet en auktion på ebay, og nu får en komplet standard
> udstødning til R6'eren for 1400 kr,-, så han kan komme på Padborg Park

Nu ikke så personlig )))

Send en mail, når du skal til Padborg, så kan jeg lige komme forbi med den
ramme, jeg skylder.

KD

Fra : Morten Juel

Dato : 13-06-03 00:19

> [...]
aften
> lykkes det. Sigma'en står på 1860 der passer den ved 200, så helt hen

Alt for fedt

Hvorn føles 300kmt på en MC egentligt ?

Er man ikke ved at skide grønne grise ?

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-06-03 11:35

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Alt for fedt
>
> Hvorn føles 300kmt på en MC egentligt ?
>
> Er man ikke ved at skide grønne grise ?

Det tror jeg dælme man er, når der løber et dyr ud på vejen, eller man
pludselig opdager et flosset dæk på vejen !
Jeg har på landevej, 2 gange været ved at torpedere henholdsvis en ræv og et
dådyr tror jeg næsten det var .... Det var med 140km/t, og jeg reagerede sq
ikke før det var forbi mig.
Det er satme ubehageligt !

Så pas på med det kørsel der.. Jeg vil nødig se død-annoncer på denne NG !

Mvh Thomas

Fra : Søren Skovgaard Jens~

Dato : 13-06-03 05:10

Hejsa Poul ....

Godt gået ! Jeg vidste jo, at din Bird havde det i sig. Der er jo også lige
"lidt" ekstra at give på din model.

Blackbird-hilsen

Søren

- Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Fra : Brian W.

Dato : 13-06-03 17:58

Poul Dam wrote:
> [...]
> gå
> noget galt var det kun mig selv der ville komme til skade, men det er

HEj poul. hehe det tager tid, men når de kommer så kommer de sku oxo fuldt
ud. telløk.
Jeg fik presset thunderacen op på 282 på sigmaen, ned af bakke. Det tog sin
tid men op det kom den.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen