Hvordan får man en sekvens på et kassetteb~
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 12-06-03 21:20

Hej med jer

Ja, subject-feltet stiller faktisk hele spørgsmålet - er der nogle som
kan hjælpe?

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : Tom Dissing

Dato : 12-06-03 21:29

Du optager set som audio med et gratis program.. Ledning ind der hvor der er
et mikrofon ikon.. Og så mpegger du det med et program der netop hedder
mpegger...
( find begge dele på download.com)

Kan du ikke få båndoptageren ind I computeren, skal du først en tur forbi
FONA !
Tom

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 12-06-03 22:24

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> ( find begge dele på download.com)
>
> Kan du ikke få båndoptageren ind I computeren, skal du først en tur forbi

Hej Tom

Tak for hurtigt svar - det vil jeg prøve