Hvilket "billigt" undervandskamera ?
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 12-06-03 21:07

Hej til grp.
Skal snart dykke i Mexico og vil muligvis investere i et undervandskamera.
Nikonos er "out of the question", og et engangs-kamera til en "Hund" er
ligeså !
Jeg har set et par Canon (1000,- -1400,-) som dog kun går ned til 5 meter.
Er der nogen der har erfaring med noget andet i den billige ende, som kan gå
længere ned ?

Mvh Niels Hejnfelt
niels@hejnfelt.dk

Fra : Jens Olsen

Dato : 13-06-03 09:09

"Niels Hejnfelt" <hejnfelt@email.com> wrote in message news:<3ee8dd73$0$5141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Er der nogen der har erfaring med noget andet i den billige ende, som kan gå

Jeg kan sælge dig et Bonica Snapper kamera for 1000 kr (det er IKKE et
brugt kamera vi taler om). Det kan gå ned til 50 m. Jeg bruger også
selv et Bonica Snapper og har fået taget en del gode billder i
Rødehavet med det.
Det er et kamera hvor der ikke skal stilles noget. Det er bare at pege
og skyde.
Du kan jo kontakte mig hvis det var noget.

Jens Olsen