Pis pis pis pis møg
Fra : Jon Larsen

Dato : 12-06-03 18:53

Ja.. som man kan se af subj. er jeg ikke specielt glad idag ;-(

Jeg ringede jo til forretningen, og spurgte efter de dele jeg havde bestilt,
jeg ville jo gerne høre om de var kommet hjem..

Og det var de da.. på nær lige ET SÆT STEMPELRINGE, som var i restordre.. Så
nu er jeg godt knotten..
Det er naturligvis ikke forretningens skyld.. men hvorfor pokker skulle det
ske lige nu, og hvorfor pokker ligger de inde med et ulige antal ringsæt.
Suzukis importør bestiller restordre hjem hver fredag, og derfra, og til de
er hos ham i Danmark, går der 14 dage, så er det jo weekend, de sendes måske
først mandag, og så er de i Odense onsdag... dagen før jeg skal på
sommerferie.. Jeg skal til Italien i 14 dage, og så kan jeg rende rundt
dernede og få ekstremt lang "BEEEEEP" af at se dem køre rundt dernede, og
tænke på at når jeg kommer hjem skal jeg først til at samle og køre til...

Ahhh det var godt at komme lidt af med trykket... Surt show.. men der er da
sikkert andre der har oplevet værre...

--
MVH.
Jon Larsen ( GRrrrrrrrrr )

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-06-03 19:25

> [...]
> jeg ville jo gerne høre om de var kommet hjem..
>
> Og det var de da.. på nær lige ET SÆT STEMPELRINGE, som var i restordre..

Kan du ikke bare handle et andet sted?

Tyskland eller England er vel også muligheder...

Fra : Jon Larsen

Dato : 12-06-03 19:50

> Kan du ikke bare handle et andet sted?
>
> Tyskland eller England er vel også muligheder...
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ja.. hvis de altså kendte min model... desværre er den jo kun solgt i
Danmark, Japan og New Zealand...
Så hver gang jeg er i tyskland og nævner ordet GSX-R 250.. glor de bare
underligt på mig... ;-(

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-06-03 19:37

"Jon Larsen" <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Ahhh det var godt at komme lidt af med trykket... Surt show.. men der er

Der er ingen butikker der ligger inde med et sæt stempelringe ?

--

Mvh Thomas Buus
GSXR 250
t-buus@SLETget2net.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 12-06-03 19:51

">
> Der er ingen butikker der ligger inde med et sæt stempelringe ?
>
> --
> Mvh Thomas Buus
> GSXR 250
> t-buus@SLETget2net.dk
xxxxxxxxxxxxxx

HAr ikke haft ringet rundt... og nu er de jo bestilt...

Fra : John Jensen

Dato : 12-06-03 20:08

> HAr ikke haft ringet rundt... og nu er de jo bestilt...
>
> MVH.
> Jon Larsen

> Jeg ved at Honda værkstederne direkte i deres computer kan se om et
pågældende reservedels #
er på lager hos en anden forhandler.!

Men selvfølgelig, - det er jo også HONDA... =

/ John

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-06-03 20:27

John Jensen wrote:

> Men selvfølgelig, - det er jo også HONDA... =

Jaja, pas nu på dine hænder ikke falder af!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Jon Larsen

Dato : 12-06-03 21:10

">
> pågældende reservedels #
> er på lager hos en anden forhandler.!
>
> Men selvfølgelig, - det er jo også HONDA... =
>
> / John
xxxxxxxxxxxx

Jo men.. jeg mener bare at butikkerne bestiller fra C.Reinhardts
centrallager af suzukidele... og er de ikke på det lager, så er de i
restordre... og så er den ikke længere..

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-06-03 21:36

> Jo men.. jeg mener bare at butikkerne bestiller fra C.Reinhardts
> centrallager af suzukidele... og er de ikke på det lager, så er de i
> restordre... og så er den ikke længere..

Ja, men hvis nu en anden forhandler skulle have et sæt liggende på lager, så
løser det jo også problemet.

Prøv at ringe rundt til andre forhandlere, der kunne tænkes at ligge inde
med sådan noget.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 12-06-03 22:44

"Martin Sørensen" wrote:

> [...]
> løser det jo også problemet.
>
> Prøv at ringe rundt til andre forhandlere, der kunne tænkes at ligge inde

Det ville jeg i hvert fald gøre. Og kører de ikke med online lager til
forhandlerne, så må de da kunne oplyse om hvilke andre, der har fået leveret
samme nummer. Det ville da hjælpe en del.

Ib Jakobsen

Fra : Kenneth T

Dato : 12-06-03 22:53

> pågældende reservedels #
> er på lager hos en anden forhandler.!
>
> Men selvfølgelig, - det er jo også HONDA... =

Det er åbenbart strengt nødvendigt, for at holde sådan en honda kørende?
går de da tit i stykker?

:)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Armand

Dato : 12-06-03 23:40

Kenneth T <ken_t@cool.dk> skrev i en news:bcasn6$18n8$1@news.cybercity.dk...

Det kan jo også være fordi importøren erkender at ikke én forhandler har
reservedele på hylderne => importørens lager representerer hvad der er at
få! :-/

--
Armand.