.dmg
Fra : David Blangstrup

Dato : 12-06-03 15:34

Kan en .dmg fil læses af windows folk? Også når den er 'internet
enabled'?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-06-03 16:23

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Kan en .dmg fil læses af windows folk? Også når den er 'internet
> enabled'?

Nej.

   "Only by counting could humans demonstrate
   their independence of computers."

Fra : Lone Schmidt

Dato : 12-06-03 19:10

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Nej.

Jonas du får lige en follow up herfra
Er det kun Mac der kan åbne en dmg eller gælder det også f.eks Linux
og???
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-06-03 21:40

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Jonas du får lige en follow up herfra
> Er det kun Mac der kan åbne en dmg eller gælder det også f.eks Linux
> og???

dmg er en mac-ting. Ingen andre end mac'ere kan åbne dmg-filer.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-06-03 16:24

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> dmg er en mac-ting. Ingen andre end mac'ere kan åbne dmg-filer.

Tak Jonas, lidt senere kan du bedre se hvad det blandt andet er jeg
takker for!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)