(Hamster) Svigtende killfilter.
Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 14:03

Hej,

Hvorfor har Hamster mon ikke kvalt følgende indlæg:

From: "Bsk"
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Re: Lydproblem

From: "Bsk" <Bsk.news@kandu.dk>
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Re: Lyd ikon problem!

I Hamsters scorefil har jeg følgende linie:
-100 From news@kandu.dk

Den plejer også at fange det, men hvorfor ikke ovenstående?

Vil det mon hjælpe noget at indsætte:
?-100 Organization: "www.kandu.dk" ?

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 14:27

Madsen skrev:

> Hvorfor har Hamster mon ikke kvalt følgende indlæg:

Hmm, ved nærmere granskning tyder det på at jeg havde fået lavet
noget snavs i filteret som gjorde at visse Kandu-indlæg også fik
en score på +100 så de kunne ses. Det kan muligvis være det der
er årsagen.

PS. Var der ikke noget med at man engang kunne få et script til
Hamster som sørgede for at løbe alle artikler igennem igen og
"rescore" dem, hvis man har ændret i scorefilen? Jeg mener at
Dino havde det engang, men jeg kan ikke finde det på hans side.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 19:41

Carl Drud skrev:

> Kan du ikke bruge Score-db herfra:
>
> http://hamster.arcornews.de/micha/archiv-hsc.htm

Hmm, den kører, men den er en evig hed om det og fylder loggen
med: 32c={score-db.hsc} Listsave failed: Cannot create file
c:\temp\dk.edb.hardware_65255.h$x og det gør den stort set for
alle de grupper den løber igennem, men jeg vil se hvad der sker
når den engang er færdig.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 20:13

Carl Drud skrev:

> Hmm, det lyder mærkeligt. Jeg har brugt den uden problemer, men
> det er rigtigt det tager lidt tid (jeg har ca. 60 dage liggende i
> Hamsteren).

Det er så meget forskelligt fra gruppe til gruppe hvor længe jeg
gemmer, men i gennemsnit er det væsentligt længere.

Det tyder på at scriptet alligevel fungerer selvom det skriver en
masse fejl i loggen for nu er Kandu-indlæggene i Windows-gruppen
forsvundet. Det tyder altså på at det var mig selv der havde lavet
koks i score-filen.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 20:39

Carl Drud skrev:

> Udemærket det trods alt fungerede.

Jeps. Det script ryger i gemmeren.

> Du har ikke droppet MorVer endnu.

Nix. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 20:43

Carl Drud skrev:

> http://hamster.arcornews.de/micha/archiv-hsc.htm

Hvad står der her?:

| XNewsKillWatch überträgt die gekillten und 'gewatchten' Threads
| aus XNews in das Hamster-Scorefile. Dadurch kann Übertragungszeit
| beim Pullen der Artikel und der Platzbedarf auf der Festplatte
| reduziert werden. Das Script liegt auch als Modul vor. (03/02)

Jeg kan forstå at det har noget med Xnews at gøre, men så heller
ikke mere.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 21:13

Carl Drud skrev:

> XNewsKillWatch overfører de kill-filtrerede og overvågede tråde
> fra Xnews til Hamsters Scorefile. Derigennem kan overførselstiden
> ved hentning af artikler samt hardiskplads reduceres. Scriptet
> ligger også som modul.

Ok.

> (med forbehold for fejl)

Klart, klart og tak. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 13-06-03 00:31

Henrik K Hansen skrev:

> Du har oprettet temp mappen?,

Jeg har en temp-mappe ved navn temp ja og det var også den scriptet
brugte, men med nogle grupper kunne den åbenbart ikke finde ud af
det. Da scriptet var færdigt var der tusindvis af filer på sammenlagt
ca. 4 MB i min temp-mappe.

> vær meget forsigtig med det script, for det sletter alt der har en
> negativ score.

Uha. Det kan godt blive farligt så.

> Dinos rescore script kan du hente her, han er åbenbart igang med
> ordentlig ændring af siden.
>
> http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/RescoreKills.hsc

Tak. Jeg mente nok at han engang havde lavet sådan et.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 13-06-03 00:31

Henrik K Hansen skrev:

> Hvad så med den engelske forklaring nedenunder.

D'OH!

Madsen.

Fra : Dino

Dato : 13-06-03 16:13

Den 12-6 2003 skrev Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> "rescore" dem, hvis man har ændret i scorefilen? Jeg mener at
> Dino havde det engang, men jeg kan ikke finde det på hans side.

Jeg fjernede det script, efter ?-scoring blev tilføjet til gnaveren. De
scoringer bliver ikke gemt nogle steder, så ved rescore får de en positiv
score og bliver hentet....

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Carl Drud

Dato : 12-06-03 18:21

Fra : Carl Drud

Dato : 12-06-03 19:49

Fra : Carl Drud

Dato : 12-06-03 20:26

Fra : Carl Drud

Dato : 12-06-03 20:56

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Hvad står der her?:

Puha, tysk er ikke min stærkste side.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-06-03 23:36

Madsen, du skrev:

> Hmm, den kører, men den er en evig hed om det og fylder loggen
> med: 32c={score-db.hsc} Listsave failed: Cannot create file
> c:\temp\dk.edb.hardware_65255.h$x

Du har oprettet temp mappen?, vær meget forsigtig med det script,

Min KorrNews indkommende news def
http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/min_Incomming_NNTP_def.txt

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-06-03 23:39

Madsen, du skrev:

> Jeg kan forstå at det har noget med Xnews at gøre, men så heller
> ikke mere.

Hvad så med den engelske forklaring nedenunder.

Transferring killfile-entries from xnews to hamsters scorefile.

--
Henrik
En Hamster uden Dino's script og moduler,

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 13-06-03 16:25

Dino, du skrev:

> Jeg fjernede det script, efter ?-scoring blev tilføjet til gnaveren. De
> scoringer bliver ikke gemt nogle steder, så ved rescore får de en positiv
> score og bliver hentet....

Det er jo bare en spørgsmål om at score dem så lavt, at de ikke er i
loggen.