News
Fra : Bo

Dato : 12-06-03 12:06

Jeg er ny, så bær venligt over med følgende.

I både OE og Free Agent er der rigtigt mange film og billedfiler, jeg ikke
kan åbne som andet end uendeligt mange tegn. Hvor kan man lære noget
grundlæggende i koncentrere form on newsreadere m.v.

Med venlig hilsen

Bo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-06-03 14:01

Bo wrote:
> I både OE og Free Agent er der rigtigt mange film og
> billedfiler, jeg ikke kan åbne som andet end uendeligt
> mange tegn.

Det er nok fordi de er Yenc kodede, for at de skal fylde
mindre. Se evt. her:
http://www.yenc.org/msoe.htm
http://www.yenc32.com/oeusers.php

> Hvor kan man lære noget grundlæggende i koncentrere
> form on newsreadere m.v.

Du bruger nok en ældre version af Free Agent, da den
understøtter yenc fra version 1.91:
http://www.forteinc.com/release/release.php?id=191.php

Download nyeste version her:
http://www.forteinc.com/agent/download.php

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-06-03 16:02

Mikael Nørrelund Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> posting:

>Du bruger nok en ældre version af Free Agent, da den
>understøtter yenc fra version 1.91:
>http://www.forteinc.com/release/release.php?id=191.php

Nej, der er tale om Agent, ikke Free Agent. Free Agent er
lillebroren til Agent og indeholder naturligt nok mindre[1]. HVis
man vil have hele pakken, så betaler man for Agent -- et godt
softwarekøb (også selvom det er flere år siden, jeg personligt har
købt den, og selvom jeg ikke er binær-bums).

[1] http://www.forteinc.com/agent/features.php

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-06-03 09:44

Christian Bohr-Halling wrote:

> Nej, der er tale om Agent, ikke Free Agent.

Okay, så brug da Xnews. Det gør jeg:
http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

--
Mvh.