Hjælp: Telefonnnumre i Tyskland
Fra : Magnus Alkil

Dato : 12-06-03 12:01

Min søster er på vej til tyskland for at finde et sted og bo. Hun kan ikke
komme i kontakt med udlejren og vi har forgæves forsøgt at slå udlejeren op
på nettet. Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe os !

Vi har følgende informationer om udlejer

Navn : Babara Lamprecht
Addresse: Moritzstrasse 6
Berlin

Hvor er det bedst at slå folk op henne ?

På forhånd tak

Magnus og ellen

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 12-06-03 12:20

> [...]
> Addresse: Moritzstrasse 6
> Berlin
>
> Hvor er det bedst at slå folk op henne ?

Du kan jo prøve at søge på www.telefonbuch.de
Jeg har prøvet at finde hende men der er ikke nogen på den adresse. Det
kunne jo være at de har hemmligt nummer

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : John K

Dato : 12-06-03 13:05

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
op
> på nettet. Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe os !
>
> Vi har følgende informationer om udlejer

Jeg kan hjælpe dig med et faxnummer på adressen - måske du derigennem kan
komme i kontakt med dem.
Det ser ud til at de har hemmeligt telefonnummer

Paul Lamprecht

Moritzstraße 6, 10969 Berlin

Fax: +0045 30 6 14 45 67

http://www.berlin.de/stadtplan/explorer?ADR_STREET=Moritzstra%DFe&ADR_HOUSE=
6&ADR_ZIP=10969&search.x=23&search.y=12

Held og lykke...

Mvh

John

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-06-03 16:24

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fax: +0045 30 6 14 45 67

Det kunne da være fint at få Berlin indlemmet i Danmark, men mon ikke nummeret
snarere er:

0049 30 6 14 45 67

Og her en link der ikke knækker:

http://www.berlin.de/stadtplan/explorer?ADR_STREET=Moritzstra%DFe&ADR_HOUSE=6&ADR_ZIP=10969&search.x=23&search.y=12

Fra : Magnus Alkil

Dato : 14-06-03 13:42

I skal alle have mange tak for hjælpen. God sommer !!

Magnus , Lillebroderen

Fra : John K

Dato : 15-06-03 20:52

> I skal alle have mange tak for hjælpen. God sommer !!

Lige et OT spørgsmål...

Fik i fat i udlejeren?

Mvh

John