Re: Browser-bøvl
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-03 11:20

Ben Knudsen writes:
>Har du prøvet klassikkeren: at slå java fra?
Jeps - gav lidt, men ikke meget...

>Det løste stort set alle problemer for mig (bortset fra sites med
>java-applets, men så kan man midlertidigt slå den til igen). Ellers ville
>jeg nok overveje en meget grundig reinstallation af alt browseren (du er
>obs på, at den intallerer udvidelser+noget i prefs-mappen?).
Jeps - det er et h....... arbejde at finde alle de mærkelige filer som
Exploder smider rundt omkring

>Og det allersmarteste: skift til osx og brug safari+camino
Ja ja, nu sker det også snart, da Quark er kommet i en verison der kan
køre OSX, men det ændrer ikke på problemerne, samt at der her i huset står
en række maskiner, der ikke kan køre OSX (bruges af fruen og ungerne)

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-06-03 12:30

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

"Et hus uden Mac OS X er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets
gulve og kostbare tapeter og billeder væggene og der står Herman Hesse i
reolen."

arghh, jeg kunne ikke lade være... sorry!

Stakkels kone og unger der skal nøjes med 9'eren (så nu bliver jeg
virkelig flamed... hvad går der dog af mig i dag?)

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-03 12:55

firstname@home.lastname.dk (david blangstrup) writes:
>arghh, jeg kunne ikke lade være... sorry!
>
>Stakkels kone og unger der skal nøjes med 9'eren (så nu bliver jeg
>virkelig flamed... hvad går der dog af mig i dag?)

Du er en OND mand )))

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11