T68i : Vis FW ver., Nyeste FW ver. & Opdat~
Fra : TheHooligan

Dato : 12-06-03 09:59

Hej Gruppe - Jeg har 3 spm. som vedrører T68i

* Kode/menupunkt til visning af Firmware Ver.?

* Hvad hedder nyeste ver. af FW?

* Hvem foretager FW opdateringer af T68i i København?

Min kæreste har en splinter ny T68i og har oplevet nogle problemer med den i
forbindelse med SMS beskeder.

Hun har bla. 2 gange oplevet at telefonen har sendt en tom besked i stedet
for den hun har skrevet...

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide om der til T68i'eren er en
tastekombination eller et menupunkt som kan vise mig telefonens FW version -
og i forlængelse af det hvad nyeste version hedder?

Hvis der eksisterer en nyere FW vil jeg self. gerne have telefonen
opdateret - helst på garantien, lige som jeg kan med min Nokia. Ved i om
EMTS også servicerer SonyEricsson Telefoner, og om de kan opdatere dens FW?

If(EMTS==false){Hvem gør så - i KBH omr.}else{Crap!};

P.F. Tak for hjælpen!

/ TheHooligan

Fra : Hobson

Dato : 12-06-03 13:16

Hey!
Jeg ved ikke hvad FW er men måske kan det her hjælpe dig! Du kan trykke
>*<<*< så kommer du ind i noget om telefonenen!
Du kan gratis få den opdateret ved din forhandler! Der er et af
programmerne som er dårlige (det hakker, er langsomt og telefonen
fryser) så det ville være en ide at få den opdateret!
Mvh! :)

http://www.kandu.dk/

Fra : TheHooligan

Dato : 12-06-03 14:29

Thanx dude

FW. var bare min forkortelse for FirmWare...

Jeg vil prøve forhandleren!

Mvh. TheHooligan

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-06-03 14:36

"Hobson" <Hobson.news@kandu.dk> wrote in news:3ee86f9b$0$48907
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> eg ved ikke hvad FW er men m†ske kan det her hj‘lpe dig! Du kan trykke
> Du kan gratis f† den opdateret ved din forhandler! Der er et af
> programmerne som er d†rlige (det hakker, er langsomt og telefonen
> fryser) s† det ville v‘re en ide at f† den opdateret!

Du kan få det gjort hos teleservice på 10-15 minutter (hvis ikke de har
travlt). Du skal huske at medbringe din faktura for at de gør det uden
beregning.

Flemming

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-06-03 17:10

Flemming Joensson skrev Torsdag den 12. juni 2003 15:35 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Du kan få det gjort hos teleservice på 10-15 minutter (hvis ikke de
> har travlt). Du skal huske at medbringe din faktura for at de gør det
> uden beregning.

Telesservice i Taastrup skulle bruge en halv time i formidags, deres
afdeling på hovedebanen skulle bruge 2 timer i Fredags.

Ivar Madsen

Fra : Claus Frigaard

Dato : 12-06-03 18:40

Hej...

Nyeste version er pt. R8A015

Mvh. Claus Frigaard

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-06-03 21:46

Claus Frigaard skrev Torsdag den 12. juni 2003 19:39 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Nyeste version er pt. R8A015

Hvad er der af nyt/forbedringer iforhold til R6C... ?

Ivar Madsen

Fra : ss

Dato : 13-06-03 09:20

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message
> Claus Frigaard skrev Torsdag den 12. juni 2003 19:39 i
> dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvad er der af nyt/forbedringer iforhold til R6C... ?

> [...]

og hvad er der af nyt/forbedringer iforhold til R5C001 ?