15" Studio Display TFT.
Fra : Reynard Fox

Dato : 29-03-01 19:06

Efter at jeg har købt en 15" Studio Display, har mange af mine
theme-filer frosset min Yosemite. Systemet kører dog fint med det
originale "Apple Platinium" og nogle få andre.
Systemet består af en 300 Mhz Yosemite (B/W), 32Mb PCI Radeon, OS9.1z.
Først installerede jeg Apple Display software version 1.8.1 og bagefter
re-installerede jeg ATI Radeon 1.1 driverne (med extensions slået fra).
Theme filerne går kun ned ved udskiftning gennem appearance manager; Et
enkelt theme fik min Mac til at fryse, men kørte så fint med systemet
efter genstart.
Jeg har zappet PRam og slettet desktoppen, men det afhjalp ikke
problemerne :(
Alle mine themes fungerede fint med min gamle 21" SVGA skærm.

Mvh
Reynard …:·

--
http://www.hardoff.co.jp/ the place with the name and the fame.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-03-01 19:59

Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> Alle mine themes fungerede fint med min gamle 21" SVGA skærm.

også med 9.1?

NB. er det nøcvendigt med Display software når du kører 9.1?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg er boligløs i København fra 1 april

Fra : Reynard Fox

Dato : 29-03-01 21:09

In article <1er1t9j.14yk9p1oz6jb4N%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> også med 9.1?
Ja, det hele fungerede fint indtil i onsdags, da jeg rullede OfficeLine
for en TFT skærm (et rent røverkøb, jeg gav kun 10.000 kr. for den...).
Jeg har aldrig haft problemer med mine theme-filer hverken under 9.04
eller 9.1.

> NB. er det nøcvendigt med Display software når du kører 9.1?
Jeg prøvede lige, at slå de installerede dele i display pakken fra... Og
nu fungerer Appearance Manager som det plejede at gøre.
Så det viste sig altså, at der ikke er brug for "Display Software"
alligevel.

Mvh
Reynard …:·

--
http://www.hardoff.co.jp/ the place with the name and the fame.

Fra : Hammerhead

Dato : 31-03-01 16:52

> [...]

> nu fungerer Appearance Manager som det plejede at gøre.
> Så det viste sig altså, at der ikke er brug for "Display Software"

Hvor gammel er den display software...?

--
- Peter - titancity.com

Wintel users: All your base are belong to uX

Fra : Reynard Fox

Dato : 31-03-01 17:20

In article <1er5ayp.1d8zbjz14fmzexN%root@NOSPAM.com>, root@NOSPAM.com
(Hammerhead) wrote:

> Hvor gammel er den display software...?
Aner det ikke; Jeg har fjernet det igen!

Jeg fik vist ikke sagt ordenligt tak Til Morten for at tvivle på om der
var brug for at installere driverne fra cd'en...
Tak Morten, den var lige i øjet :)

Mvh
Reynard …:·

--
http://www.hardoff.co.jp/ the place with the name and the fame.

Fra : Hammerhead

Dato : 31-03-01 16:52

> [...]

> theme-filer frosset min Yosemite. Systemet kører dog fint med det
> originale "Apple Platinium" og nogle få andre.

Wow, så fik du et 100% Apple setup :)

> [...]
> problemerne :(
> Alle mine themes fungerede fint med min gamle 21" SVGA skærm.

Hm.. har du tjekke Apple's tech discusions for spor efter fejlen?