80'er sang
Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 12-06-03 10:01

Hej.

Jeg er blevet lidt optaget af at finde ud af titlen til en sang som jeg tit
støder på. Det drejer sig om en typisk firser melodi, hvor omkvædet lyder:

"If the law won't get you, then I will"

Hvis det siger jer noget, vil jeg sætte pris på jeres bud. Jeg har prøvet at
søge på google hvilket ikke gav noget resultat.

-TDJ

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-06-03 10:36

In dk.kultur.musik, Theis Duelund Jensen wrote:

> Hej.

Hey.

> "If the law won't get you, then I will"

Hvis det er "if the law don't get her, then I will", så er det
Electric Light Orchestra - Four Little Diamonds.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all (K.B.)

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 12-06-03 10:55

"Lars Stokholm" <

> Hvis det er "if the law don't get her, then I will", så er det
> Electric Light Orchestra - Four Little Diamonds.

Jeps det er den.

Cheers

-TDJ

Fra : Peter Holm

Dato : 12-06-03 10:56

Lars Stokholm wrote:

> Hey.

> Hvis det er "if the law don't get her, then I will", så er det
> Electric Light Orchestra - Four Little Diamonds.

Superfedt nummer - hele albummet er forøvrigt liså lækkert!
Peter