Nogen gode forslag til rejsemål
Fra : Jens B. R.

Dato : 12-06-03 09:30

Hej

Jeg er i den heldig situation at jeg i år har fået bevilget
sommerferie og så mangler jeg lige et godt sted at køre til.

Nogen gode forslag - jeg rejser alene og vil helst bruge campingplads.
Har overvejet CampingMoto nogen som skal den vej så vi evt. kunne
følges ad ?

perioden er 26/7 og 3 uger frem !

Jens
RF900r

Fra : Anet

Dato : 12-06-03 10:00

> Nogen gode forslag - jeg rejser alene og vil helst bruge campingplads.

(klip)

Vi var sidste år en tur i Sverige / Norge. Det var flot natur at køre i og
gav en god træning at køre oppe i Telemarken med hårnålesving og stigninger
og fald. Især i Norge er hytter billige at leje men maden er elendig og
dyr....

Eller hvad med en tur til Nordcap? Det skulle også være helt særligt. Har
ikke selv været på den tur men regner med at tage den inden for de næste par
år.

Vores tur går i år en tur til Gardasøen i Italien.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-03 10:14

Camp Moto, dem er der 3 af.....
Man kan sagtens besøge alle 3 på en ferie, gjorde det selv i 2001. Ellers en
tur ad landevejene i Schweiz, de er rigtig gode og sjove. Op i nogle
bjergpas.

Kig evt. på min hjemmeside henriknielsen.dk, måske det kan inspirerer.

I år håber jeg på en tur til Norditalien-Como-Dolomitterne -> Camp
Moto-Crest, Blue Star og hjem. Men intet er sikkert pt.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : RacerNiels

Dato : 12-06-03 12:30

"Jens B. R." <beerdog@ofir.dk> wrote in message

> Nogen gode forslag - jeg rejser alene og vil helst bruge campingplads.

Jeg kender ikke til det og har ikke kigget nærmere på sitet, men
http://www.alpineroads.com/ er vist et lækkert bud.

Niels
S FAU - tourer i Jylland iår

Fra : Kenneth T

Dato : 12-06-03 13:58

> Jeg er i den heldig situation at jeg i år har fået bevilget
> sommerferie og så mangler jeg lige et godt sted at køre til.

Altid et godt udgangspunkt

> Nogen gode forslag - jeg rejser alene og vil helst bruge campingplads.
> Har overvejet CampingMoto nogen som skal den vej så vi evt. kunne
> følges ad ?

Der var jeg sidste år (Crest), og skal derned igen i år, men ruten er ikke
helt fastlagt endnu, vejret kan nemt bestemme hvorhen jeg skal...
Der er masser af fede veje/ruter i nærheden af campen
http://www.campingmoto.com
http://www.lecampingmoto.com

Der er jo også altid den i nordspanien, så kunne du jo prøve dem begge?
http://www.costabravatouring.com

> perioden er 26/7 og 3 uger frem !

Det er fra min sidste ferieuge og frem, hvem hved, det kan jo være vi ses
dernede?
...se efter en blå kawa 9r & et rodet telt :)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-03 14:50

"Det er fra min sidste ferieuge"

Samme her, så måske vi ses.

Se efter BB og Paraplytelt

Fra : brian jensen

Dato : 12-06-03 15:26

Camping moto crest er et genialt sted har selv været der et par år og er et
sikkert rejsemål når
engang jeg får plads til hele familien så vi kan komme afsted igen

Brian jensen

Fra : Jens B. R.

Dato : 17-06-03 12:24

"brian jensen" <b.z@oncable.dk> wrote in message news:<3ee88d5a$0$5155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> sikkert rejsemål når
> engang jeg får plads til hele familien så vi kan komme afsted igen

Det lyder jo godt alt sammen - jeg har besluttet mig for at aflægge
Camping Moto I crest et besøg. Dvs. Hurtigt derned og holde ferie og
så langsomt fægte mig vejen retur til Danmark - hvor jeg skal være
tilbage d. 8/8-03 når thytræffet starter.

så hvem ved vi ses måske dernede ? Så skal jeg nok give en øl/vand/vin
ting en aften.

Mvh

jens
RF900-ejer