Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
s Lg flatron L1710B 17
Fra : LOM

Dato : 12-06-03 09:26

lidt over en mdr som ny
regning kasse analog/dvi/usb
flot skærm i sølv ingen pixel fejl
fast pris 3100
ølstykke

Fra : Mads

Dato : 12-06-03 14:57

On Thu, 12 Jun 2003 10:26:18 +0200, "LOM" <merrild@teliamail.dk>
wrote:

>lidt over en mdr som ny
>regning kasse analog/dvi/usb
>flot skærm i sølv ingen pixel fejl
>fast pris 3100
>ølstykke

Hvad er grunde til at du vil sælge denne skærm, da det jo kune være
meget int. at vide. Kunne nemlig godt være int. i sådan en skærm.

Mvh

Mads

Fra : Madsen

Dato : 12-06-03 15:07

Mads skrev:

> Hvad er grunde til at du vil sælge denne skærm, da det jo kune være
> meget int. at vide. Kunne nemlig godt være int. i sådan en skærm.

Det er muligt, men det har bare intet med dk.edb.hardware.skaerm at
gøre, da gruppen ikke er beregnet til køb og salg. Jeg kan anbefale
et kig på: <http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.skaerm>.

Krydspostet til dk.edb.hardware.skaerm og dk.marked.privat.edb.ekstern.
FUT til dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.