Spam/Kazaa/Software og download ?
Fra : Jodle Kongen

Dato : 12-06-03 01:11

Syntes i dette er ok ?

Modtager 2 mails på min private mail-adr . 2 styks spam med reklamer for
et stykke software.

Jeg har ikke bedt det firma om peste min mailboks med
deres reklamer. Det viser sig at det stykke software de
reklamerer for, er noget jeg egentlig godt kan bruge.

Ergo. Som straf åbner jeg Kazaa og downloader Replicant,som
det hedder + som ekstra service er der vedlagt et stykke crack
med vejledning.

Det er hvad jeg kalder selvjustits.

Hvis vi alle gjorde dette tror jeg nok firmaerne ville
holde op med svine vores mailboks til med alt deres
lort !

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 12-06-03 07:54

"Jodle Kongen" skrev:

> Hvis vi alle gjorde dette tror jeg nok firmaerne ville
> holde op med svine vores mailboks til med alt deres
> lort !

Ja, og hvis vi alle bare slog folk ned, der irriterede os eller stjal i
butikker, hvis varer var for dyre eller reklamer for dårlige, ville de nok
også holde op. Eller hvad....

PLONK!

/kristian

Fra : MAndersen

Dato : 12-06-03 09:46

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> skrev i en
meddelelse news:BB0DF038.1D6D6%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

> [...]
> butikker, hvis varer var for dyre eller reklamer for dårlige, ville de nok

Kristian har ret, men jeg synes det er en ret interessant betragtning Jodle
Kongen har gjort. Ellers godt skrevet JK .

mvh
MAndersen

Fra : Palle Bruselius

Dato : 12-06-03 11:26

"Jodle Kongen" <JodleKongen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Modtager 2 mails på min private mail-adr . 2 styks spam med reklamer for
> et stykke software.

Tak, det har jeg også prøvet - fra et firma med adresser i både DK og Norge
og hvad ved jeg. De er fluks blevet anmeldt.
Fonn fik for nylig en bøde kr. 15.000 for at udsende spam til 156
e-mail-adresser. Det burde da skræmme nogen.

Palle

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 12-06-03 19:28

Jodle Kongen wrote:
> Syntes i dette er ok ?

Nej, jeg ser som om du havde brug for en dårlig undskyldning der
retfærdigør du piratkopiere og så greb du chancen.

Eller du vil måske bilde os ind du kun bruger Kazaa til at fylde op på
din harddisk.

> Det er hvad jeg kalder selvjustits.

Dumt og kortsynet er vist mere korrekt, hvis alle tog loven i egen hånd
så ville vi få anarki. Det er ikke for ingenting fru Justitcia har bind
for øjnene.

mvh

Bruno