nej du er ikke skadesløs jævnfør loven. Afsender betaler FÆRDIGT.
At nogle, ligesom ved fortryd af byt har en service om andet, er en anden
sag.
"Nicolai Lang" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:itveev0nsa3qu4t0q60cajua10g107o7e9@4ax.com...
> On Wed, 11 Jun 2003 19:36:02 +0200, "Martin San."
> <feedback56@NOSPAMhotmail.com> wrote:
>
> >Jeg har betalt 41 kr. i porto, og skal nu betale 41 kr. i porto igen for
at
> >returnere varen. Det er 82 kr. lige ud af vinduet! Når jeg returnerer
varen
> >igen, kan jeg da forlange at firmaet godtgør 2 x porto, således at jeg
> >holdes omkostningsfri pga. deres fejl??
>
> Det vil jeg være sikker på at du kan forvente. Men hvad siger firmaet?
> Har de en anden opfattelse af det skete, eller af hvad du har ret til?
>
> Når vi begår fejl så holder vi da altid kunden skadesløs 100%.
>
> /Nicolai
> (
http://VoksenBleer.DK)
>
> --
>
http://nicolai.hjorth.com