Bakken
Fra : Albert

Dato : 29-03-01 18:29

Ja, jeg er sikkert den eneste der må nøjes med at se det i tv ((

Anyway - 2-3.000 sagde de i nyhederne. Det er da noget mindre
end de 8-10.000 der plejer at være. Lortevejr....

mvh Albert

Fra : DieselPower

Dato : 29-03-01 07:42

Nopes, jeg blir hjemme fordi det er for koldt :) *Brrrrr* og så væltede
vinden den kære Spjætter i går så Koblingshåndtaget er ødelagt :( *hulk*

Moller

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-03-01 19:55

"du er ikke alene"

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-03-01 20:42

Albert <toma@email.dk> skrev i en
> Ja, jeg er sikkert den eneste der må nøjes med at se det i tv ((
>

> Anyway - 2-3.000 sagde de i nyhederne. Det er da noget mindre
> end de 8-10.000 der plejer at være. Lortevejr....

Det var i hvert fald koldt nok at se på , om der var 2-3000 , har jeg
ingen ide om, men fra kortegen startede til Nørrebrogade var tom gik der ca.
17 minutter

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels Pein

Dato : 29-03-01 23:06

On Thu, 29 Mar 2001, "Dennis Hellan Pedersen" wrote:

>Det var i hvert fald koldt nok at se på , om der var 2-3000 , har jeg
>ingen ide om, men fra kortegen startede til Nørrebrogade var tom gik der
>ca. 17 minutter

Forrige år gik der næsten en time.

Pein

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-03-01 00:00

Niels Pein <niels@pein.dk> skrev i en

> Forrige år gik der næsten en time.

Marts måned 2000, var en "kami" noget nær 3 (tre!!! ) timer , fra
Nørrebrogade til Bakken´s parkering, men han var nok også en af de sidste
der ankom til Nørrebrogade = bagerst i køen, bag alle 45érne ( host-host )

--
Hilsen
Dennis Pedersen