3510
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 11-06-03 18:52

Hej gruppe

Sidder her med en 3510, som jeg skal have unlocked. Jeg har unlocked et par
3510´er før uden problemer, men denne vil ikke åbnes. Kan det være software
versionen. bruger dct4 testmode activator by saj1uk for at få den i
testmode, og jic dct4 unlocker til at unlocke med.

Send evt et andet program til at gøre det med, så vil jeg blive glad.

MVH

Michael Christensen michaelmc@stofanet.dk

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-06-03 19:44

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> versionen. bruger dct4 testmode activator by saj1uk for at få den i
> testmode, og jic dct4 unlocker til at unlocke med.

Hej Michael,

til unlock af de nye Nokia telefoner kan du bruge www.gratisunlock.dk
Hvis denne ikke virker for dig eller det er en debitellåst telefon
kan du købe unlockkoderne af mig

1 stk 50

oplysninger til brug v. debitel-unlock sælges for 600,
det kræver dog, at du selv kan programmere.

Jeg yder naturligvis garanti på mine koder.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-06-03 00:34

Kasper Vibe Grevsen skrev:

>oplysninger til brug v. debitel-unlock sælges for 600,
>det kræver dog, at du selv kan programmere.

Hvad er det præcis du sælger her? Jeg unlocker selv Debitel-låste
telefoner, men forstår ikke hvad du mener.

>Jeg yder naturligvis garanti på mine koder.

Hvad betyder det?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-06-03 09:07

Subject: Re: 3510

> Hvad er det præcis du sælger her? Jeg unlocker selv Debitel-låste
> telefoner, men forstår ikke hvad du mener.

Der er en del, der har kontaktet mig for at høre hvordan man udregner
unlockkoder til debiTel telefoner uden at købe mobilkabler.dk's program.
Jeg har de nødvendige oplysninger.

> Hvad betyder det?

Har også været omtalt i et tidligere indlæg.

Hvis man har en telefon, som man ikke kan åbne med den kode
jeg har sendt, sender man den bare til mig, så åbner jeg den.
Jeg betaler naturligvis returfragten.

Der er ingen problemer i at yde en sådan garanti, da jeg jo har
modtaget telefonens imei-nummer ved bestillingen.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fuld garanti - også på remote unlock

PS: Beklager, at dette svar røg afsted som email også. Det var en smutter.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-06-03 11:11

Kasper Vibe Grevsen skrev:

>Der er en del, der har kontaktet mig for at høre hvordan man udregner
>unlockkoder til debiTel telefoner uden at købe mobilkabler.dk's program.
>Jeg har de nødvendige oplysninger.

Også her...

> [...]
>
>Der er ingen problemer i at yde en sådan garanti, da jeg jo har
>modtaget telefonens imei-nummer ved bestillingen.

Ohh, også her vil jeg sige "også her"

Hvis folk indtaster forkert, eller ikke kan finde ud af det - så
sender de den bare - det koster ikke ekstra.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-06-03 15:47

> Også her...

Der kan man bare se, jeg troede helt bestemt, at du brugte Mobilkablers
løsning til dette.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-06-03 15:59

Kasper Vibe Grevsen skrev:

>Der kan man bare se, jeg troede helt bestemt, at du brugte Mobilkablers
>løsning til dette.

Næh - hvorfor bruge penge på noget man allerede har Jeg bruger en
Griffinbox.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-06-03 17:07

> Næh - hvorfor bruge penge på noget man allerede har Jeg bruger en
> Griffinbox.

Ok, det mente jeg også nok.

Fra : Per Olsen

Dato : 12-06-03 17:02

Snip

Det er vel nok flot Kasper og Lasse!
Det starter med at Michael spørger om der kan være problemer med
den software han har.
Og i forsætter straks med "se hvad jeg har/kan".
Og Michael har stadig ikke fået svar på sit spørgsmål.
FLOT
Pe®=s1

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-06-03 17:22

Per Olsen skrev:

>Det er vel nok flot Kasper og Lasse!
>Det starter med at Michael spørger om der kan være problemer med
>den software han har.
>Og i forsætter straks med "se hvad jeg har/kan".

Vi fortsætter med en snak (jeg spørger Kasper om noget, og han
svarer).

>Og Michael har stadig ikke fået svar på sit spørgsmål.

Jeg kan ikke hjælpe ham med problemet.

Usenet er frit, og tråde lever deres eget liv. Tag og slå koldt vand i
blodet...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Th Frydensberg

Dato : 12-06-03 19:25

Per Olsen wrote:

> [...]
> den software han har.
> Og i forsætter straks med "se hvad jeg har/kan".
> Og Michael har stadig ikke fået svar på sit spørgsmål.

jo da ... i første indlæg af KVG ...