Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Telmore og GRPS
Fra : Daniel J

Dato : 11-06-03 20:59

Hej NG!

Nu åbner Telmore snart op for GRPS, og i den forbindelse vil jeg gerne høre
om man kan koble mobiltelefonen til bærbaren, og derefter komme på nettet
via GRPS? Hvis ja, hvordan?

Telefonen er en Ericsson T39

Mvh

Daniel

-----------------
MAIL: usenet@ozon.lir.dk

Fra : No1

Dato : 12-06-03 01:13

> [...]
høre
> om man kan koble mobiltelefonen til bærbaren, og derefter komme på nettet

Jeg vil anbefale at købe et bluetooth modul, hvis det ikke er indbygget i
din laptop. Fås både til USB eller pcmcia/pccard. Ca. 300-600 kr. Ellers kan
du bruge IR, men der skal de to IR øjer kunne se hinanden for at der er
forbindelse. Lidt besværligt hvis du har computeren på et bord. Meget
besværligt hvis du har den på skødet (balancer telefonen på knæet

Jeg har selv en T39 og bluetooth usb adapter og synkroniserer kalender og
kontaktpersoner med PC'en. Det er ret smart. Det bliver opdateret bare
telefonen er i nærheden af pc'en (hvis bluetooth er slået til på telefonen).

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-06-03 09:52

No1 skrev Torsdag den 12. juni 2003 02:13 i dk.teknik.telefoni:

> [...]
> kalender og kontaktpersoner med PC'en. Det er ret smart. Det bliver
> opdateret bare telefonen er i nærheden af pc'en (hvis bluetooth er

Hiver det ikke ganske pænt i batteriet at have bluetooth tænt hele
tiden?

Ivar Madsen

Fra : Christian Flintrup

Dato : 14-06-03 18:10

Ivar Madsen <news-@milli.dk> wrote:

> Hiver det ikke ganske pænt i batteriet at have bluetooth tænt hele
> tiden?

Jo. Jeg oplever på min Sony Ericsson T68i at stand-by tiden omtrent
halveres til ca 2 dage. Men dette ville jeg kun opleve som et større
problem hvis man fx var på en lang rejse.

--
Mange hilsener
Christian Flintrup